Naast Select Catering mag ook Hete Peper zichzelf sinds kort officieel preferred supplier noemen voor de catering van de events bij Het Scheepvaartmuseum. Als culinair regisseur van evenementen wil Hete Peper gasten uitdagen, verbazen en vernieuwen. Dat klinkt als een perfecte combinatie, want deze prachtige eventlocatie leent zich hier perfect voor. Hierdoor zijn memorabele momenten bijna bij voorbaat al gegarandeerd!
Tijd om Ronald van Lopik, hoofd commerciële zaken bij Het Scheepvaartmuseum, en Carola Meijer, brand ambassador en HR manager bij Hete Peper, te bellen en te vragen hoe deze samenwerking verloopt.
Meer mogelijkheden betekent succesvollere events
Het Scheepvaartmuseum is een locatie waar bijzondere events worden georganiseerd. Belangrijk onderdeel daarvan zijn de bijpassende cateringconcepten. Deels verzorgd door het in-house cateringteam waarbij Dutch Cuisine de hoofdmoot vormt. Daarnaast is Select Catering sinds jaar en dag de preferred partner voor de voornamelijk super high end events.
“Post corona kregen we vaker de vraag om meer creativiteit in ons cateringaanbod te stoppen,” aldus Ronald. “Door eerdere samenwerkingen met Hete Peper wisten we dat zij op dat gebied perfect ingezet kan worden. Hierdoor hebben we drie catering-opties die niet in hetzelfde segment opereren. Dat betekent prettige samenwerkingen en meer keuze om het best passende concept neer te zetten.”
Werken als één team
Ronald: “Naast een heerlijke culinaire invulling vind ik het ook heel erg belangrijk dat we goed kunnen samenwerken. En dat gebeurt echt met het team van Hete Peper. Soms hoor ik telefoongesprekken tussen de teams en dan lig ik onder de tafel van het lachen. Tegelijkertijd weten we allemaal dat we ieder hetzelfde doel dienen om de opdrachtgever en de gasten een onvergetelijke avond te bieden.”
Aanvullend door Carola: “De events waar we in de afgelopen maanden bij betrokken waren bewijzen dat het voor gasten oogt als één team dat als een geoliede machine samenwerkt. We zorgen voor verbinding en dat geeft een heerlijk euforisch gevoel. Inclusief verrassende gerechten, waar het museum zich perfect voor leent door de Amsterdamse trots, de nautische vibe en de wisselende tentoonstellingen. Het is een locatie vol inspirerende prikkels voor onze chef Sander.”
Extra voordeel voor opdrachtgevers
Naast het feit dat door de drie opties in cateraars het culinaire aanbod nog beter kan worden afgestemd op de aanvraag, biedt de komst van Hete Peper nog een extra voordeel voor jou als organisatie. Er komen namelijk meer dagen beschikbaar in de agenda, simpelweg omdat de eigen productiekeuken van Het Scheepvaartmuseum aan de taks zat, maar de agenda van de zalen nog niet vol zat.
Kortom; je kunt nu nog vaker terecht in één van de mooiste historische musea van Nederland!
Beeld: Nico Alsemgeest, Hete Peper, XSAGA, Scheepvaartmuseum, Jorrit Lousberg