Wie is er niet groot geworden met die kleurrijke bouwsteentjes? Wij wel! En fanatiek dat we waren. Maar het lijkt alsof LEGO aan een nog sterkere revival werkt, want het merk is helemaal hip! Goed nieuws is dat in die slipstream ook soortgelijke producten meegaan.
Dat maakt het extra leuk om deze bouwpakketjes tailor made in te zetten als relatiegeschenk of give-away.
Kei leuk voor de (klein) kinderen
Wie denkt dat je met reusachtige oplages moet werken, komt bedrogen uit. Vanaf 500 stuks kan je voor schappelijke prijzen aan de slag. Hoe leuk is het om bij een open dag of jubileumevent van een transportbedrijf een gepersonaliseerde BRICKS-vrachtwagen uit te delen? Of kies voor een race-auto als ludiek relatiegeschenk om de snelheid van jouw bedrijf te benadrukken. Of… joh, met deze steentjes kan alles worden gebouwd en daarom dus ook op maat worden ontwikkeld. Zo heeft PLUS supermarkt bij Interimage een volledig voetbalstadion van BRICKS laten ontwikkelen als spaaractie tijdens Euro2020.
Wedden dat ze gretig aftrek vinden bij kids, maar ook volwassen… zogenaamd voor hun (klein)kinderen 😉
Beeld: Interimage