Obsession stelt rake vragen om er achter te komen wat een organisatie wil. Zo vindt ze de diepere boodschap. Niet enkel vanuit evenementen-oogpunt, maar ook vanuit de rol als communicatie-adviseur. Het zorgt ervoor dat opdrachtgevers écht begrepen worden, wat resulteert in events met een optimaal rendement.
Een plan is meer dan een concept
Obsession gelooft in partnerships en treedt graag op als de flexibele schil rondom opdrachtgevers. Ze is committed en familiair. Daarom vindt bij elke aanvraag altijd een persoonlijke kennismaking of verdiepingsslag plaats met de opdrachtgever. Deze laagdrempelige, doortastende benadering zorgt voor het ophalen van de beste input, waar het multidisciplinaire team vervolgens een concreet plan voor ontwikkelt.
Inderdaad, een plan, geen concept! Een plan is immers zoveel meer dan slechts een uitgewerkte conceptgedachte. Elke communicatievraag wordt met een leeg vel opgepakt, zodat naast een creatief concept ook een gedetailleerde planning, scherpe begroting en aanvullende strategische communicatievoorstellen worden uitgewerkt. “Zeer belangrijk, want een goed event zit voor 95% in de juiste voorbereiding. Vanaf het eerste moment hebben wij het goed geregeld, zo blijkt uit de feedback van onze tevreden opdrachtgevers.”
Een mooie mix
Obsession weet precies waar haar kracht ligt en wat de optimale balans is. Enerzijds in de samenstelling van het team: “We hebben een mooie mix tussen ervaren (event)professionals en gedreven jonge honden. De juiste mensen zitten op de juiste plek.”
Anderzijds in de partnerships waar een goede verdeling is tussen het publieke domein (rijksoverheid, ministeries en gemeenten) en corporate opdrachtgevers.
Ideaal, zo blijkt, want de verschillende expertises die nodig zijn voor het bedienen van deze markten, zorgen voor waardevolle kennisoverdracht over en weer. Altijd om impact te maken, vanuit de intrinsieke behoefte om organisaties verder te helpen en mensen met elkaar contact laten maken. Raken en inspireren, dan komen ze verder. Obsession haalt daarvoor alles uit de kast, voor een tastbaar resultaat.
Digitale of hybride events
Dat het COVID-19 virus ons land en onze branche in de greep heeft, is een feit. Maar Partners for Live stoppen niet als het even tegen zit. Obsession blijft nadenken hoe ze hun partners kunnen helpen bij het bereiken van duurzame groei. Als creatievelingen kijken ze altijd naar nieuwe manieren om mens, merk en organisatie bij elkaar te brengen. Zijn die er dan, nu er tijdelijk geen evenementen georganiseerd mogen worden? Absoluut! Bekijk hun mogelijkheden!
Beeld: Obsession en Nico Alsemgeest
Kenmerken
- Kunnen als geen ander visie naar vorm vertalen
- Streven naar een duurzame relatie met opdrachtgevers
- Geloven in de kracht van de fysieke ontmoeting
- Zien events als onderdeel van strategische communicatie en gaan voor een tastbaar resultaat
Eigenschappen
- SpecialismeEvenementenbureau Eventmarketing en Communicatiebureaus
Artikelen over Obsession
Bewaar je inspiratie!
Log in of maak een account aan en bewaar jouw inspiratie op een Board.
Maak zoveel Boards als je wilt!
Maak een account
Vul de velden in en ga direct aan de slag met Boards!
5 eye-openers voor een inclusief programma van jouw event
Bewaar je inspiratie!
Log in of maak een account aan en bewaar jouw inspiratie op een Board.
Maak zoveel Boards als je wilt!
Maak een account
Vul de velden in en ga direct aan de slag met Boards!