Obsession: Door een communicatiebril kijken, zorgt voor betere events!

Bewaar je inspiratie!

Log in of maak een account aan en bewaar jouw inspiratie op een Board.
Maak zoveel Boards als je wilt!

Maak een account

Vul de velden in en ga direct aan de slag met Boards!

Wachtwoord
Voornaam
Achternaam
Ik geef toestemming om mijn gegevens te gebruiken voor de Boards functionaliteiten op de event inspiration website.
×
ID 2020 event ballen worden naar mensen gegooid vanuit publiek - Obsession

Corona-update: Obsession is ook hét adres voor hybride en online events. Informeer naar hun expertise en referenties!

Obsession stelt rake vragen om er achter te komen wat een organisatie wil. Zo vindt ze de diepere boodschap. Niet enkel vanuit evenementen-oogpunt, maar ook vanuit de rol als communicatie-adviseur. Het zorgt ervoor dat opdrachtgevers écht begrepen worden, wat resulteert in events met een optimaal rendement.

Een plan is meer dan een concept

Obsession gelooft in partnerships en treedt graag op als de flexibele schil rondom opdrachtgevers. Ze is committed en familiair. Daarom vindt bij elke aanvraag altijd een persoonlijke kennismaking of verdiepingsslag plaats met de opdrachtgever. Deze laagdrempelige, doortastende benadering zorgt voor het ophalen van de beste input, waar het multidisciplinaire team vervolgens een concreet plan voor ontwikkelt.

Inderdaad, een plan, geen concept! Een plan is immers zoveel meer dan slechts een uitgewerkte conceptgedachte. Elke communicatievraag wordt met een leeg vel opgepakt, zodat naast een creatief concept ook een gedetailleerde planning, scherpe begroting en aanvullende strategische communicatievoorstellen worden uitgewerkt. “Zeer belangrijk, want een goed event zit voor 95% in de juiste voorbereiding. Vanaf het eerste moment hebben wij het goed geregeld, zo blijkt uit de feedback van onze tevreden opdrachtgevers.”

Danseressen op discobollen tijdens feestavond - Obsession - foto Nico Alsemgeest
foto Marina Kemp - Vineyard - opbouw evenement bol.com Obsession
The Urban Resilience Summit 2019 event - Obsession - foto Nico Alsemgeest
Publiek tijdens een event en presentatrice voor publiek - Obsession - foto Valerie Kuypers
ID 2020 Game Changers - event Obsession
KPN_Sales_Kick-Off_2020 publiek in zaal tijdens presentatie - Obsession - foto Nico Alsemgeest

Een mooie mix

Obsession weet precies waar haar kracht ligt en wat de optimale balans is. Enerzijds in de samenstelling van het team: “We hebben een mooie mix tussen ervaren (event)professionals en gedreven jonge honden. De juiste mensen zitten op de juiste plek.”

Anderzijds in de partnerships waar een goede verdeling is tussen het publieke domein (rijksoverheid, ministeries en gemeenten) en corporate opdrachtgevers.

Ideaal, zo blijkt, want de verschillende expertises die nodig zijn voor het bedienen van deze markten, zorgen voor waardevolle kennisoverdracht over en weer. Altijd om impact te maken, vanuit de intrinsieke behoefte om organisaties verder te helpen en mensen met elkaar contact laten maken. Raken en inspireren, dan komen ze verder. Obsession haalt daarvoor alles uit de kast, voor een tastbaar resultaat.

Online event Obsession - foto Nico Alsemgeest
Online Event KPN vanuit studio - foto Nico Alsemgeest - Obsession
CAS 2021 Online Event - Obsession - foto Valerie Kuypers
CAS 2021 Online Event - Obsession - foto Valerie Kuypers
IDEA Online Event - Obsession

Digitale of hybride events

Dat het COVID-19 virus ons land en onze branche in de greep heeft, is een feit. Maar Partners for Live stoppen niet als het even tegen zit. Obsession blijft nadenken hoe ze hun partners kunnen helpen bij het bereiken van duurzame groei. Als creatievelingen kijken ze altijd naar nieuwe manieren om mens, merk en organisatie bij elkaar te brengen. Zijn die er dan, nu er tijdelijk geen evenementen georganiseerd mogen worden? Absoluut! Bekijk hun mogelijkheden!

Beeld: Obsession en Nico Alsemgeest

Kenmerken
  • Kunnen als geen ander visie naar vorm vertalen
  • Streven naar een duurzame relatie met opdrachtgevers
  • Geloven in de kracht van de fysieke ontmoeting
  • Zien events als onderdeel van strategische communicatie en gaan voor een tastbaar resultaat
Eigenschappen
  • SpecialismeEvenementenbureau, Eventmarketing en Communicatiebureaus