De interactieve eyecatcher voor events

Het nostalgische geklapper van het informatiebord in een revolutionair jasje

Bewaar je inspiratie!

Log in of maak een account aan en bewaar jouw inspiratie op een Board.
Maak zoveel Boards als je wilt!

Maak een account

Vul de velden in en ga direct aan de slag met Boards!

Wachtwoord
Voornaam
Achternaam
Ik geef toestemming om mijn gegevens te gebruiken voor de Boards functionaliteiten op de event inspiration website.
×
Flip-discs Display

Het in New York gevestigde BREAKFAST komt met een revolutionaire upgrade van de bekende informatieborden die je op stations ziet: Flip-Discs. Een scherm dat met losse beweegbare schijfjes werkt en vele bijzondere toepassingen kent die heel interessant zijn voor het bereiken van bezoekers op een event.

Zelf denken we nog met weemoed terug aan het ratelende geluid van de rollende lamellen van ‘het blauwe NS-bord’ op Utrecht Centraal. Het was voor velen een ontmoetingspunt en iets om heerlijk naar te staren als je op de trein stond te wachten. Daarom dat we het extra gaaf vinden om te zien dat met deze bijzondere variant van alles mogelijk is op eventgebied.

Complexe technologie heel praktisch en handzaam gemaakt

Flip-Discs is de eerste kinetische installatie die bestaat uit losse, aan elkaar te schakelen panelen met pixels (14 millimeter groot) waar teksten, logo’s en afbeeldingen kunnen verschijnen. Vooraf geprogrammeerd of live (door bezoekers) aan te passen.

De mogelijkheden voor events zijn eindeloos. Plaats Flip-Discs in de algemene (ontvangst) ruimte om het programma te tonen of geef bij vertrek de actuele tijden van het openbaar vervoer weer bij de uitgang. Meer interactieve toepassingen die mogelijk zijn, zijn het tonen van live social content (zoals het tonen van tweets met #jouwevent) of het spelen van arcade-achtige spellen door bezoekers. Daarmee is dit systeem enorm interessant als eyecatcher op een beurs. Gegarandeerd dat het bezoekers tot stilstand brengt voor jouw beursstand en ze zelfs naar binnen lokt. Of zet het bord in als uiting op een drukke, openbare plek voor een brand activation-actie, zodat mensen letterlijk in beweging komen voor je merk!

Update: Vanaf nu ook verkrijgbaar in Nederland!

Beeld: BREAKFAST