Werknemers met elkaar verbinden: een teambuildingactiviteit. Je publiek (zichzelf laten) vermaken: een workshop. Een merk op de kaart zetten: een marketingcampagne. Is het doel van een event duidelijk, dan is een passende strategie en bijbehorende activiteit dat vaak ook al snel! Maar heb je er wel eens bij stilgestaan dat in de drie voorbeelden ook een gouden driehoek schuilt?
Wat dacht je van een officiële wereldrecordpoging! Voor en door je target audience, met optimaal bereik en relevante mediamomenten voor, tijdens en na het event. Want niet alleen de recordpoging zelf, maar ook het traject ernaartoe en de communicatie eromheen zijn essentiële onderdelen in het vermarkten van je verhaal.
Of je nu consumer brand of employer brand onder de aandacht wil brengen, dit zou zomaar eens de ultieme marketingtool kunnen zijn! Klaar voor de start? Ga op onderzoek uit! Wraas begeleidt je van A tot Z in het traject, waar nog de nodige haken en ogen aanzitten. Met een wereldse tagline knallen ze van je scherm. “Marketing is telling the world you’re a rock star. Setting a World Record is showing the world you are one.” Daar zijn we het helemaal mee eens!