De wereld van marketing en branding; wat is (online) beleving?

Kim de Ridder van Boozed deelt onschatbare kennis

Bewaar je inspiratie!

Log in of maak een account aan en bewaar jouw inspiratie op een Board.
Maak zoveel Boards als je wilt!

Maak een account

Vul de velden in en ga direct aan de slag met Boards!

Wachtwoord
Voornaam
Achternaam
Ik geef toestemming om mijn gegevens te gebruiken voor de Boards functionaliteiten op de event inspiration website.
×
3-vrouwen-in-een-ballenbak-met-gele-ballen-Tychos-Eye-Photography

Experience marketing, event marketing, brand management of experience design. Allemaal termen die in de wereld van marketing en branding vaak naar voren komen. We willen producten, diensten en events die ons iets laten beleven.

Kim de Ridder, Creative Director van Boozed (Booz Event Design), schreef een waardevol inhoudelijk artikel in onze Kennisbank over de kracht van beleving.

De invloed van beleving gaat namelijk veel verder dan alleen het effect tijdens het (online) event zelf. Dat vindt ze niet alleen zelf, dat wordt ook onderbouwd met modellen en denkwijzen van Rippen & Bos, Pine & Gilmore, Bitner en anderen. Inderdaad, Kim gaat de diepte in en daar heb jij echt profijt van! Check snel het hele artikel in onze Kennisbank.

Beeld: Tycho’s Eye Photography