Jezelf specialist in branddesign en brandactivation noemen, dat doe je niet zomaar. Maar met 25 jaar historie, 5.000 m2 loods en ruim 2.000 ingerichte events per jaar, heb je absoluut recht van spreken!
Creatieve architecten
Bij Boozed werken creatieve architecten die jouw verhaal met impact tot leven brengen. Jouw merk zichtbaar en tastbaar maken. Boozed heeft alle bouwstenen in huis, van advies, ontwerp, concept tot implementatie. Alle disciplines om een idee te vertalen naar een experience die ertoe doet.
Ze draaien hun hand niet om voor complexe projecten. En ze halen hun neus niet op voor intieme producties. Iedere omgeving in binnen – maar ook zeker in het buitenland – is geschikt voor een rake vertaling van jouw boodschap en waar het wow-effect een optelsom is van alles wat je waarneemt.
Van een grootschalig event, beursstand of merkactivatie tot een intieme dinersetting of spot-on decorstuk. Met hun team creëren ze met iedere beleving die ze vormgeven, de juiste impact op het juiste moment. Op maat voor ieder verhaal. Hands-on wanneer het moet. Rebels wanneer het kan. Maar altijd tastbaar omdat ze geloven in de onuitwisbare indruk die een unieke beleving geeft. Ze duiken in de wereld van hun klanten, zetten de lijnen uit en ontwerpen met een eigenzinnige en gepassioneerde signatuur, een omgeving die impact maakt.
Ze denken met hun klanten mee. Maar ze denken ook zeker tegen wanneer het verhaal een krachtiger podium, een slimmere oplossing of een uitdagendere look & feel verdient waar nog niemand aan heeft durven denken.
Ze zijn creatieve aanjagers en gaan altijd verder om jouw merk, jouw visie in de juiste spotlight te zetten. Want jouw concept wordt echt hun project. Vanuit een doordacht design creëren ze samen met hun klanten een experience waarin creativiteit, ontwerp, design en realisatie, naadloos op elkaar aansluiten. Vanaf de eerste schetsen tot de laatste details. Boozed bundelt professionaliteit en toegankelijkheid, werkt met hoofd en handen, laat een boodschap maximaal tot leven komen en maakt waar wat zij belooft.
Experience Design is in handen van Boozed een professionele discipline die ieder project voorziet van creatieve impact die het verschil maakt.
Het assortiment is niet interessant
“Hartstikke leuk, die 5.000 m2 opslagruimte, maar die loods is eigenlijk niet zo boeiend,” vertelt mede-eigenaar Kim de Ridder. “Ons basisprincipe is ontzorgen. Dan kan je je niet laten beperken door het assortiment. We geloven heilig in co-creatie en outsourcen aan derden. Inspiratie halen we uit het bezoeken van events, werken voor toffe reclamebureaus en sparren met gespecialiseerde disciplines. Zo creëren we telkens weer iets nieuws.”
Van vraagstuk naar verhaal
“Elke aanvraag wordt door een accountmanager in behandeling genomen. Zij blijft de contactpersoon gedurende het hele proces. Dat is met een reden. We willen heel goed luisteren naar het verhaal. Wat voor sfeer heeft de organisatie in gedachten? Wat is de doelstelling van het event? Als we dat helder voor ogen hebben, gaan we aan de slag.
Eén van onze zes designers maakt sfeerimpressies, er komen 3D-tekeningen of we maken een model waar je vanachter je computer helemaal doorheen kunt lopen. We vertalen de aanvraag naar een verhaal, zodat het meteen tot de verbeelding spreekt. En dat maken we waar op het event. Of dat nou concept-inrichting of standbouw is. Altijd met een knipoog. We willen een wow-effect creëren dat mensen onthouden. Het moet duidelijk zijn dat er veel liefde, aandacht en creativiteit in is gestopt.”
Echt een team
Binnen Boozed Event Design heerst een hechte familiecultuur. Niet gek met twee eigenaren die niet alleen zakelijk, maar ook privé partner zijn. Samenwerken is een vanzelfsprekendheid. “Dat moet ook wel, want we zijn een ‘24 uur-bedrijf’. Zo plannen we ook in. Nee bestaat niet. Echt niet. Samen komen we altijd tot een oplossing. Dat teamgevoel komt ook terug in de op- en afbouw waar accountmanagers net zo hard sjouwen als de bouwers. Overigens geen uitzendkrachten, want we willen werken met professionals die ons snappen. Ik heb een team mooie mensen; letterlijk, maar ook zeker figuurlijk: vriendelijk, dienstverlenend en trots op het bedrijf.”
Kenmerken
- Concept-inrichting vol aandacht en creativiteit, ook in de 1,5 meter samenleving
- Grote liefde voor design
- Geloof in co-creatie en outsourcen aan derden
- 24/7 werkzaam voor het mooiste resultaat
Eigenschappen
- SpecialismeMeubels Styling & Decoratie