Events binnen de 1,5 meter samenleving mogelijk maken verlangt van eventlocaties dat ze flink schakelen in de uitvoering tijdens events. Waar de meeste locaties nadenken over o.a. looproutes, pakt Iddo van ’t Hek van Hart van Holland het in samenwerking met Lennart Peeperkorn (Chainreaction) en Rens de Jong (Buzzmaster) totaal anders aan met hun Drive In Events.
De Loods is met 6.000 vierkante meter vloeroppervlakte de aangewezen plek om onderdak te bieden aan Drive In Events. Inderdaad, lekker comfortabel en veilig vanuit je eigen auto deelnemen aan congressen, seminars en bedrijfs- of productpresentaties. Dat is nog eens meedenken met de RIVM-richtlijnen.
Lees ook
Een creatief event waar je rijdend bij bent
In de Loods wordt een set-up gebouwd die voor langere tijd aanwezig blijft. “Zodra de overheid groen licht geeft om weer zakelijke events te mogen organiseren staan wij er klaar voor,” aldus Iddo.
Wie denkt dat een drive in event ineffectief of niet memorabel is heeft het mis. Lennart: “Denk aan een Drive Thru Foodcourt waar je bij binnenkomst doorheen rijdt met mobiel entertainment tussen de auto’s. Eenmaal op je plek worden de ramen natuurlijk ook snel gewassen. En wat dacht je van een opening waarbij alle deelnemers, onder begeleiding, een fantastisch toeterconcert geven?”
Omdat interactiviteit erg belangrijk is bij een event, en zeker als ieder in zijn of haar eigen auto zit, is Rens de Jong met zijn bedrijf Buzzmaster aangehaakt als enthousiaste partner van Drive In Events.
We zijn benieuwd naar de eerste echte samenwerking tussen dit gezelschap en het bedrijfsleven. Gezien de jarenlange eventervaring verwachten wij onvergetelijke coronaproof bijeenkomsten. Clever thinking!
Video: Drive In Events