Van de branche, voor de branche. Zo is NXTMICE ontstaan en zo is het nog steeds. Vorig jaar bleek een ijzersterke drive om de evenementenbranche zo snel mogelijk weer op te bouwen, een stevig aanpassingsvermogen en een waardevolle samenwerking met partners voor Postillion Hotels de key voor het unieke event NXTMICE.
Wij waren zo onder de indruk, dat we het beloonden met een Klaar is Case-artikel. Een jaar verder zijn wij exclusief mediapartner van NXTMICE * Re-Invent. En dat belooft, geheel in eigen stijl en totaal anders dan in 2020, wederom onvergetelijk te worden!
Lees ook
NXTMICE * Re-Invent moet je beleven
Strooien met ‘moeten’ doen we niet snel. Maar we zijn achter de schermen nauw betrokken bij de invulling van het event en het liefst zouden we zelf als gast deelnemen. Het doel van NXTMICE is de magie van live events opnieuw te ontdekken.
Geheim programma
Deelnemen waaraan is trouwens een goede vraag! Want, in tegenstelling tot vorig jaar, houdt Postillion Hotels de inhoud van NXTMICE * Re-Invent geheim. Interessant, want op basis van welke factoren kies je normaal gesproken of je jouw kostbare tijd aan een event besteedt? Is dat het programma, de sprekers, de netwerkmomenten of de totale experience? En als je hebt deelgenomen, hoe bepaal je dan of het die investering waard is geweest?

Een ervaring rijker
Het zijn precies deze vragen die in NXTMICE onder de loep worden genomen. Hoe dat gebeurt en welke rol jij hierin speelt, merken de deelnemers op 30 juni. Eén belofte geeft Erik-Jan Ginjaar, Algemeen Directeur Postillion Hotels, wel alvast: je komt er een ervaring rijker uit dan dat je erin ging.
Durf jij het aan om, zonder écht te weten wat je te wachten staat, op 30 juni een halve dag te investeren in NXTMICE * Re-Invent? Er zijn maximaal 100 plekken beschikbaar, dus registreer je snel via de website.
Verdere details ontvang je circa een week voor het (re-)event. Spannend, hè?
Beeld: Postillion Hotels