Flashback Friday: in de afgelopen jaren hebben we zoveel toffe inspiratie gedeeld. Dat verdient het gewoon om opnieuw in de spotlights te staan. Let’s go (flash)back to: Henry the sign painter
Wij geloven heilig in de kracht van duidelijke branding en signing tijdens een event. Je wilt het een bezoeker tenslotte zo makkelijk en plezierig mogelijk maken. Dit werkt alleen maar beter wanneer je dit in je eigen eventhuisstijl doet. Heb je geen tijd, geld of ideeën om zo’n eventstijl te laten ontwerpen, dan is er altijd nog een plan B. Introducing: Henry the sign painter. Beter bekend als ‘de man van de markt.’
Want heb je geen eigen eventhuisstijl, dan loont het wellicht om voor de iconische look van Henry te gaan.
Van alle markten thuis
De handgeschreven borden van Henry zijn voor ons Nederlanders 100% herkenbaar en toch net even anders dan een A4-tje boven de inschrijfbalie. Naast dat je deze kunstenaar voorafgaand aan je event kunt inzetten om de branding en communicatie te regelen, is het ook het overwegen waard hem live in actie te tonen. Helemaal fan zijn we van het idee om Henry live verslag te laten doen van belangrijke momenten of informatie die tijdens het event de revue passeren. Het “belang-behang”, nu al leuk!
Personalisatie van de boodschap
Een stukje interactie met je gasten biedt ruimte voor personalisatie. Wat dacht je van een event rondom arbeidsmarktcommunicatie of een recruitmentmarkt, je cv op een presenteerblaadje? Hoe lekker als je als organisatie je gasten kunt helpen zichzelf als (young) professional echt goed in de markt te zetten? Snuffel rond op Henry’s Instagram!