Schoon schrijven, een gouden journalistieke regel en ook de manier om de kern van je boodschap bij je publiek te krijgen. Het betekent zoveel als jezelf dwingen een verhaal terug te brengen tot de absolute essentie, zodat het uiteindelijk op een luciferdoosje past. Matchboox gaat nog een stapje verder, en geeft een verhaal letterlijk vorm als luciferdoosje, met daarin een harmonica van tekst en beeld. Een boek dat in een gesloten vuist past, hoe krachtig wil je het hebben?
Dit kan dé manier zijn om tijdens jouw event je doelgroep op esthetisch prachtige en communicatief sterke wijze mee te nemen in het verhaal achter jouw merk of product. Alles wat een bezoeker moet weten, in de palm van zijn hand…
Een boek zegt meer dan duizend woorden
De mogelijkheden zijn eindeloos, maar graag bieden we wat context en inspiratie. Het is een sprookjeswereld, die zich even goed laat vertalen naar de zakelijke events. Gebruik de Matchboox als relatiegeschenk, door het verhaal van een bijzondere samenwerking op te tekenen. Of ontwerp een tekstuele ondersteuning voor de rondleiding door een nieuw pand. Wie weet maak je er zelfs een schatkaart van! Stiekem lijkt het ons ook gewoon heel leuk om na afloop van een event een boox nagestuurd te krijgen; een verslag van de dag met doelen en dromen, wij zien het wel zitten!
Van inspirerend verhaal tot strategie uitgetekend: dit boek schrijf je zelf. Zo maak je indruk op je gasten, want uiteindelijk geldt nog steeds; een boek zegt meer dan duizend woorden!
Beeld: Matchboox