In 2010 brachten Berry de Jong en Jan Eleveld hun jarenlange expertise op het gebied van techniek, studio’s, events en shows op het Media Park en bij Studio 21 samen.
Dit bleek een gouden zet, want sinds het ontstaan van Starlive worden technologische innovaties gecombineerd met sterke creatieve concepten. Zo is elk event uniek en verfrissend. Combineer dat met een sterk geloof in co-creatie en een cultuur waarin het team tot het uiterste gaat voor een opdrachtgever, dan weet je dat jouw gasten de sterren zijn waar dit bureau voor leeft!
Voorop lopen
Wat nu gangbaar is, is voor het team van Starlive vanaf het begin de standaard geweest: werken in co-creatie en voor elke aanvraag het beste topteam samenstellen. Samen met jou als opdrachtgever optrekken, zodat kennis van het eventvak en kennis over de te verspreiden boodschap hand in hand gaan.
Niet alleen met toonaangevende creatieve concepten, maar ook met de integratie van technologische ontwikkelingen lopen ze voorop. Telkens weer ziet Starlive mogelijkheden om nieuwe technieken op verrassende wijze in te zetten tijdens evenementen, zoals de door hen ontwikkelde AI Juice Bar. Het feit dat Microsoft één van hun grootste klanten is werkt daarbij niet enkel in hun, maar ook in jouw voordeel! In dezelfde lijn werd jaren geleden LeDgends door dit bureau ontwikkeld; de nummer één LED dansshow van Europa. Gaaf!
Kan niet, bestaat niet
Kijkend naar de cultuur van Starlive valt op dat ‘nee’ geen antwoord is. Lijkt iets onmogelijk, dan gaat het team verder, net zo lang tot de oplossing gevonden is. Een klant heeft hen ooit geroemd als ‘the extra mile company’ en gezien het trackrecord en reacties van opdrachtgevers is dat niet meer dan logisch. “Voor ons is het vanzelfsprekend dat we altijd net iets meer doen dan een opdrachtgever verwacht. Overdeliveren, omdat we het beste voor de klant willen, maar ook omdat onze eigen lat heel hoog ligt,” aldus Jan.
Uiteenlopende events
Dit alles resulteert in een portfolio vol uiteenlopende type evenementen. Van een jubileumevent met leveranciersmarkt en wervelende show voor een MKB-bedrijf tot een meerdaags congres in het buitenland voor een ICT-organisatie. En van een beursstand voor een bouwbedrijf tot een incentive voor de automotive-branche. Wat voor event het ook is; als opdrachtgever wordt je in de hele samenwerking betrokken en kom je innovatieve verrassingen tegen waar iedereen het over gaat hebben.
Beeld: Starlive, Paul Ridderhof en J. Koopmanschap
Kenmerken
- In co-creatie met opdrachtgever
- Creatieve events met focus op technologische innovaties
- ‘Kan niet, bestaat niet’-mindset
- Voor elke opdracht telkens een stap extra zetten
Eigenschappen
- SpecialismeCongressen & seminars Evenementenbureau Eventmarketing en Communicatiebureaus Incentivebureaus