Starlive Communication & Events vertaalt strategie naar beleving, en doet dat al jaren met oog voor detail en impact. Of het nu gaat om een groots bedrijfsevenement of een kleinschalige merkactivatie: dit team weet hoe je mensen raakt én activeert. Ze combineren inhoud met creativiteit en zorgen dat de boodschap van jouw organisatie niet alleen gehoord, maar vooral gevoeld wordt.
Geboren uit ervaring, gedreven door beleving
In 2010 brachten Berry de Jong en Jan Eleveld hun jarenlange expertise op het gebied van techniek, studio’s, events en shows op het Media Park en bij Studio 21 samen.
Dit bleek een gouden zet, want sinds het ontstaan van Starlive worden technologische innovaties gecombineerd met sterke creatieve concepten. Zo is elk event uniek en verfrissend. Combineer dat met een sterk geloof in co-creatie en een cultuur waarin het team tot het uiterste gaat voor een opdrachtgever, dan weet je dat jouw gasten de sterren zijn waar dit bureau voor leeft!
Voorop lopen
Wat nu gangbaar is, is voor het team van Starlive vanaf het begin de standaard geweest: werken in co-creatie en voor elke aanvraag het beste topteam samenstellen. Samen met jou als opdrachtgever optrekken, zodat kennis van het eventvak en kennis over de te verspreiden boodschap hand in hand gaan.
Niet alleen met toonaangevende creatieve concepten, maar ook met de integratie van technologische ontwikkelingen lopen ze voorop. Zo ontwikkelden ze de interactieve AI photobooth YourAImagination, waarbij gasten zichzelf live zien transformeren in unieke, AI-gestuurde beelden. Ook de AI Juice Bar, waarbij kunstmatige intelligentie op basis van stemming een persoonlijk sapje adviseert, komt uit hun koker. Het feit dat Microsoft één van hun grootste klanten is werkt daarbij niet enkel in hun, maar ook in jouw voordeel! In dezelfde lijn werd jaren geleden LeDgends door dit bureau ontwikkeld; de nummer één LED dansshow van Europa. Gaaf!
Kan niet, bestaat niet
Kijkend naar de cultuur van Starlive valt op dat ‘nee’ geen antwoord is. Lijkt iets onmogelijk, dan gaat het team verder, net zo lang tot de oplossing gevonden is. Een klant heeft hen ooit geroemd als ‘the extra mile company’ en gezien het trackrecord en reacties van opdrachtgevers is dat niet meer dan logisch. “Voor ons is het vanzelfsprekend dat we altijd net iets meer doen dan een opdrachtgever verwacht. Overdeliveren, omdat we het beste voor de klant willen, maar ook omdat onze eigen lat heel hoog ligt,” aldus Jan.
Uiteenlopende events
Dit alles resulteert in een portfolio vol uiteenlopende type evenementen. Van een jubileumevent met leveranciersmarkt en wervelende show voor een MKB-bedrijf tot een meerdaags congres in het buitenland voor een ICT-organisatie. En van een beursstand voor een bouwbedrijf tot een incentive voor de automotive-branche. Wat voor event het ook is; als opdrachtgever wordt je in de hele samenwerking betrokken en kom je innovatieve verrassingen tegen waar iedereen het over gaat hebben.
Van idee tot impact: samen met Starlive
Klaar om jouw event te laten verrassen, raken én beklijven? Neem contact op met Starlive en ontdek wat er mogelijk is.
Beeld: Starlive, Paul Ridderhof en J. Koopmanschap
Kenmerken
- In co-creatie met opdrachtgever
- Creatieve events met focus op technologische innovaties
- ‘Kan niet, bestaat niet’-mindset
- Voor elke opdracht telkens een stap extra zetten
Eigenschappen
- SpecialismeBeurs- en congresbureau Evenementenbureau Communicatiebureau Incentivebureau