Venues

Postillion Bunnik maakt groot verschil met één klein moment

Dat is een lekkere binnenkomer!

Bewaar je inspiratie!

Log in of maak een account aan en bewaar jouw inspiratie op een Board.
Maak zoveel Boards als je wilt!

Maak een account

Vul de velden in en ga direct aan de slag met Boards!

Wachtwoord
Voornaam
Achternaam
Ik geef toestemming om mijn gegevens te gebruiken voor de Boards functionaliteiten op de event inspiration website.
×

Tijdens NXTMICE ervaarden wij de gastvrijheid van de medewerkers van Postillion Hotel & Convention Centre Amsterdam. Benieuwd of dit in alle venues van de keten te ervaren is, gingen wij een tijd terug op werkbezoek bij het Bunnikse broertje om er al snel achter te komen dat de focus op aandacht voor de gast ook hier sterk, en misschien zelfs nog sterker, aanwezig was.

Tijd om te achterhalen hoe ze dit voor elkaar krijgen. We gingen in een gesprek met General Manager René Sloots en Commercieel Directeur Mark Struik.

General Manager Postillion Bunnik René Sloots
Commercieel Directeur Mark Struik Postillion

Het maximale uit de maatregelen halen

Vanaf het begin van de c-ituatie (we kunnen het c-woord niet meer aanhoren) is Postillion een voorvechter geweest voor live-ontmoetingen. Binnen de mogelijkheden is dan ook gezocht hoe zij binnen haar vestigingen gasten op een veilige manier kon ontvangen.

Zo werd er (onder andere) in Bunnik ingesprongen op de leisure markt, werden kamers als werkruimte verhuurd en werd een vast aanwezige streaming studio gebouwd.

Daarnaast werden ook de ‘boarding passes’ ontwikkeld, zodat gasten gestroomlijnd en binnen de maatregelen events konden bezoeken. “Wij gaan altijd voor live. Ik heb bij wijze van spreken liever dat mensen naar de concurrent gaan, dan dat ze achter het scherm blijven zitten. We blijven live stimuleren en bieden daar ook goede mogelijkheden voor,” aldus Mark.

Host bij receptie van Postillion Bunnik

Meteen een klik

“Dat merken we meteen bij ons in Bunnik. De donderdagen zijn voor dit jaar volgeboekt en ook andere dagen gaan steeds beter,” legt René uit. “Onze afzetmarkt is voor 99% Nederland, met gasten uit alle segmenten. Je zou haast kunnen zeggen dat iedereen die in Nederland werkt, hier ooit wel eens is geweest.

Daarom dat we ons personeel trainen om met zoveel type gasten te werken. Dat vergt veel energie en tijd van het team, maar dat betaalt zich bij de voordeur al uit.” Daarmee doelend op de meetinghost die heel mensgericht gasten nog voor de receptie verwelkomt. “Daar ben ik heel trots op en dat is redelijk uniek in de hotelwereld. De meetinghost voelt heel goed aan of iemand bij binnenkomst behoefte heeft aan een kort praatje of juist snel op weg moet worden geholpen. En of het verstandig is even een grapje te maken bij drukte in de lobby. Dat kleine gebaar is zo essentieel, want zo ga je met een positieve vibe bij ons een meeting in.”

Postillion Hotel Utrecht Bunnik ontvangst entree buitenzijde

Veel aandacht voor aandacht

Dat menselijke aspect vertaalt zich niet alleen bij de ingang, maar bij alle contactmomenten. Specialisten zitten voor je klaar om jouw eventaanvraag met expertise en oprechte interesse te behandelen.

Tijdens de dag zelf wordt de dagvoorzitter, trainer of eventorganizer opgevangen en wordt het hele programma nauwkeurig doorgelopen om te kijken waar vanuit het hotel nog extra aandacht aan kan worden geschonken. “Sterker nog, we bieden een gratis voorovernachting aan ze aan, zodat ze de zaal vaak de avond ervoor al kunnen inrichten en zo zorgeloos kunnen slapen en een rustige start van de dag hebben. Mocht er tijdens de dag iets gebeuren, dan bieden wij de ‘15 minutes fix’. Daarmee geven we de garantie dat we binnen een kwartier jouw probleem oplossen. Een verkeerd kabeltje, koffie over de laptop of uit te printen documenten. Wij fixen het.”

Het zijn al die aspecten die Postillion Hotel & Convention Centre Utrecht Bunnik (dubbele woordwaarde!) zo interessant maken voor jouw training, teambuildingssessie of informatiebijeenkomst. Met flexibele zalen die allemaal op de begane vloer zijn gelegen en een enorm flexibel team is er maar één antwoord op de vraag ‘Wie weet er nog een goede locatie voor onze volgende bijeenkomst?’. “(Bunn)ik!”

Beeld: Postillion Hotel & Convention Centre Utrecht Bunnik