Unbranded zorgt met ‘alles onder één dak’ voor geweldige decors

Bewaar je inspiratie!

Log in of maak een account aan en bewaar jouw inspiratie op een Board.
Maak zoveel Boards als je wilt!

Maak een account

Vul de velden in en ga direct aan de slag met Boards!

Wachtwoord
Voornaam
Achternaam
Ik geef toestemming om mijn gegevens te gebruiken voor de Boards functionaliteiten op de event inspiration website.
×
Eurovision Kyiv decor met wolken en vuurwerk - Unbranded

Met een geschiedenis die teruggaat tot de jaren vijftig kan je gerust stellen dat Unbranded de Nederlandse pioniers van de (televisie)decors zijn.

Wat begon als decorbouwers voor de Nederlandse Televisie Stichting (het huidige NOS) is uitgegroeid tot een op zichzelf staande organisatie die wereldwijd voor prachtige decors zorgt. Met altijd de focus om het merk en de boodschap centraal te stellen en decors te ontwikkelen die door de regelmatige integratie van techniek en innovaties steevast uniek te noemen zijn.

Spacebuzz-van-Unbranded-voor-museum foto Remko de Waal (Maak Amsterdam)

Vanuit het hart van de tv-wereld

Als een van de grootste huurders op het Media Park in Hilversum zit Unbranded in het hart van waar het allemaal begon, en waar nog bijna dagelijks opdrachten vandaan komen.

Hoe kan het ook anders, als je als decorbouwer alle disciplines in huis hebt om haast elke aanvraag in eigen beheer te behandelen. Op de 20.000 m2 tellende vloer bevinden zich onder andere een afdeling houtbewerking, metaalbewerking, spuiterij, kunststof, decoratie, interactie, verlichting (LED decoratie) en CNC (zeg maar ‘figuurzagen voor gevorderden). Wow, that’s impressive! En handig, want het scheelt enorm in de productietijd en de kosten.

Ik Weet Er Alles Van tv show decor Unbranded
De Vooravond decor Unbranded
Eurovision Kyiv - decor met gouden twinkeling - Unbranded
MTV Aawards Seville - decor mer rasterlampen Unbranded
MTV awards Bilbao decor mer lampen van smileys - Unbranded

Van televisie naar meer

De zeventig jaar ervaring in het bouwen van decors deed Unbranded kijken naar de mogelijkheden om hun diensten ook elders aan te bieden. En of dat kan, getuige de bijzondere samenwerkingen met onder andere de MTV Awards, drie Eurovisie Songfestival-edities en grote internationale congressen zoals de TCS Europe Summit.

Ook op het gebied van interieur en winkelinrichting weet Unbranded belevingen te creëren. Zo kan zij de Bijenkorf, Madame Tussauds, Heineken en Vodafone/Ziggo tot haar gewaardeerde opdrachtgevers rekenen. Logisch, want de verzamelde ambacht en kunde bij Unbranded is op Nederlands grondgebied ongeëvenaard.

PON Ride Out shopinterieur met fiets, boekenkast en bar - Unbranded
PON Ride Out shopinterieur met fietsen en kleding - Unbranded

Unieke beleving

Bij elke aanvraag wordt geprobeerd de grenzen van wat mogelijk is te verleggen. Zo ontstaan bijzondere producties waarin techniek wordt geïntegreerd in het decor en waar gewerkt wordt met innovatieve materialen en toepassingen. Als onderdeel van de 360 Experience Group is Unbranded tevens in staat om een nog bredere dienstverlening te leveren. Het voordeel voor jou? Full service, snel schakelen en één aanspreekpunt voor alle decorwensen. Daar worden wij blij van.

Ben jij op zoek naar een custom made beleving, die niet enkel door het programma maar ook door het decor en de omgeving tot stand komt,.. dan moet je bij Unbranded zijn. Undoubtedly!

Beeld: Unbranded en Maak Amsterdam

Kenmerken

  • Grote diversiteit aan vakdisciplines in huis
  • 70 jaar ervaring in decor- en experience bouw
  • Grote (inter)nationale ervaring op event, TV en entertainment gebied
  • Heeft een ideale ligging op het Media Park