Heuvelman staat bekend als audiovisuele partner voor events en organisaties. Maar wie de Inspiratiedagen bezocht, ontdekte al snel dat het bedrijf veel meer is dan dat. Vier dagen lang ontvingen ze relaties uit de eventbranche, corporates en gemeenten om te laten zien hoe breed hun expertise reikt: van verhuur en vaste installaties tot contentcreatie en innovatieve oplossingen.
“Veel mensen kennen ons maar deels. Met deze dagen wilden we inspireren en laten zien dat we meer doen dan men denkt,” aldus Richard Morgado, Commercieel Manager bij Heuvelman.
Lees ook
Van één dag naar vier dagen inspiratie
Na de eerste succesvolle editie in 2024 – toen nog één dag – koos Heuvelman dit jaar bewust voor een bredere aanpak. Door vier dagen te organiseren, konden verschillende doelgroepen worden bediend. Eén dag speciaal voor gemeenten, andere dagen voor corporates en eventprofessionals. Wederom op eigen locatie in IJsselstein. Slim, want de locatie leent zich hier perfect voor met een beeldende entree vol hoogtepunten, een gezellig auditorium en uitgebreide inspiratievloer vol technische faciliteiten.
Het resultaat: inspirerende sessies, nieuwe ontmoetingen en volop energie. Richard: “We kregen ontzettend veel positieve reacties van klanten en prospects. Dat bevestigt dat dit concept werkt en voor herhaling vatbaar is.”
AI als inspiratiebron
De rode draad door de Inspiratiedagen was vernieuwing. Niet voor niets stond AI centraal met een keynote van Hendrik van Zwol, die bezoekers meenam in de vermakelijke mogelijkheden van kunstmatige intelligentie. Zijn luchtige, vrolijke voorkomen en prachtige presentatie (wow, elke slide was eyecandy) zorgden voor een perfecte start van de dag.
©Nunes dos Anjos Fotografie
Samenwerken en vernieuwen
Naast de inspirerende keynote waren er diverse leveranciers aanwezig om hun nieuwste producten te tonen en te laten ervaren. Van innovatieve AV-oplossingen tot verrassende toepassingen die direct inzetbaar zijn voor events en organisaties. Van een AI-hologram tot strakke registratie toepassingen en van displays die maandenlang op één batterij werken tot een oplossing om nooit meer met een microfoon op het podium te hoeven staan. Zo werd duidelijk dat Heuvelman niet alleen faciliteert, maar juist ook vernieuwd en verbindt.
©Nunes dos Anjos Fotografie
Succesvolle tweede editie smaakt naar meer
De middag werd afgesloten met een heerlijke BBQ borrel, waar gasten en leveranciers samen over alle innovaties en ons mooie vak in gesprek konden. Top!
De Inspiratiedagen bewezen dat Heuvelman in staat is om relaties te inspireren en tegelijkertijd hun veelzijdigheid te tonen. Een inspirerende mix van inhoud, beleving en ontmoeting zorgde ervoor dat bezoekers na afloop met frisse ideeën en nieuwe energie vertrokken. En daarmee is één ding zeker: dit smaakt naar meer.
Beeld: Nunes dos Anjos Fotografie