STËLZ lanceert ‘Diamond STËLZ’, een nationale zoektocht met als hoofdprijs een jaar lang toegang tot meer dan 35 Nederlandse festivals en €10.000 spending money.
Om het nu al memorabele festivalseizoen op een bijzondere manier af te trappen, start het merk STËLZ een zoektocht naar de Diamond STËLZ die naar de ruimte geschoten wordt. Iedereen die ouder is dan 18 jaar kan zich via www.diamondstelz.nl aanmelden om op de hoogte te blijven van hints waarmee zij de Diamond STËLZ landingslocatie kunnen ontrafelen. Wie dit lukt, ontvangt een toegangsticket met plus 1 voor de officiële landingsparty op 9 april en maakt kans op de geweldige hoofdprijs: een jaar lang toegang tot meer dan 35 van de bekendste festivals in Nederland samen met een vriend(in) en krijgt daar bovenop €10.000 spending money voor een onvergetelijke ervaring.
De actie is een samenwerking tussen STËLZ, ID&T Groep (organisator van o.a. Mysteryland, Defqon.1 Weekend Festival en Awakenings) en This Is Life Music Group (organisator van o.a. Paaspop, Solar Weekend Festival en Wish Outdoor).