branchenieuws

The Groundbreakers produceert ludieke merkactivatie voor Zwitserland Toerisme

Bewaar je inspiratie!

Log in of maak een account aan en bewaar jouw inspiratie op een Board.
Maak zoveel Boards als je wilt!

Maak een account

Vul de velden in en ga direct aan de slag met Boards!

Wachtwoord
Voornaam
Achternaam
Ik geef toestemming om mijn gegevens te gebruiken voor de Boards functionaliteiten op de event inspiration website.
×
Activatie Centraal Station Utrecht - The Groundbreakers voorbijgangers

Deze week vindt een opvallende merkactivatie voor Zwitserland Toerisme plaats op station Utrecht Centraal.

Slapend treintickets winnen

Om de nieuwe nachttrein te promoten, kunnen reizigers tijdens dit event slapend treintickets winnen. Het enige wat ze hoeven te doen, is 6 uur doorbrengen in een pop-up treincabine in de stationshal. Het animo voor deelname aan de merkactivatie is enorm; binnen enkele dagen melden zich meer dan 900 mensen.

Merkactivatiebureau The Groundbreakers ontwikkelde de campagne en bijbehorende merkactivatie voor het nationale toerismebureau.

Activatie Centraal Station Utrecht - The Groundbreakers