Het ABN AMRO World Tennis Tournament in Rotterdam Ahoy zal weinig mensen ontgaan zijn. Maar dat tijdens dit event 4 dagen lang zo’n 2.000 gasten van ABN AMRO voor WTT Insights Live waren uitgenodigd voor een sterk inhoudelijk programma, is minder bekend.
Het overkoepelende thema van WTT Insights Live was #gamechangers, met elke dag vanuit een andere invalshoek een andere invulling, met ruim 25 inspirerende sprekers voor zo’n 500 genodigden per dag.
* Powerplay (energietransitie)
* Next practice (lerende organisatie)
* Pandora’s box (list & bedrog)
* Evolution of Trust (vertrouwen)
Het bureau Schols Commandeur was verantwoordelijk voor de programmering. Marketeer Eva ten Doeschate van ABN AMRO: “Bob Commandeur en Marike Schols zorgden iedere keer weer voor een bijzondere en inspirerende samenstelling van sprekers. Niets werd aan het toeval overgelaten en de regie tijdens de events maakte de show een geoliede machine. Rens de Jong gaf als onze dagvoorzitter dynamische presentaties op het podium en had boeiende interviews met een vleugje humor. Michael Irish’ Stephenson was onze buzzmaster en zorgde live voor te gekke interacties met ons publiek. Ook de audiovisuele techniek van AVEX B.V. leverde een niet te onderschatten bijdrage aan het succes van het WTT. Het was echt showtime!”
Het ABN AMRO World Tennis Tournament vond plaats van 8 tot en met 16 februari. De kaartverkoop voor de 48e editie in 2021 is gestart!