Chase

Chase zorgt met unieke aanpak dat de juiste doelgroep door jouw merk geraakt wordt

Bewaar je inspiratie!

Log in of maak een account aan en bewaar jouw inspiratie op een Board.
Maak zoveel Boards als je wilt!

Maak een account

Vul de velden in en ga direct aan de slag met Boards!

Wachtwoord
Voornaam
Achternaam
Ik geef toestemming om mijn gegevens te gebruiken voor de Boards functionaliteiten op de event inspiration website.
×
Mensen en kinderen op zitzakken die stokken met marshmellows krijgen (Foto- Marco Scheurink)

‘Chase zit in de experiential marketing’. Klinkt interessant, en dat is het ook! Zeker als je beseft hoe gedreven de medewerkers op kantoor én in het werkveld zijn. Niets wordt aan het toeval overgelaten om de gewenste doelgroep al bij het eerste contactmoment op jouw merk verliefd te laten worden. Of dat nou in een retailomgeving, op straat of tijdens een event of festival is. Van productsampling tot complete eventconcepten; Chase weet perfect jouw doelgroep te bereiken!

Merkactivatie voor Klene met woordzoeker door Chase (Photo: Wildschieters) Photo: Wildschieters
Polaroid met fotoframe van Coca Cola tijdens concert (Photo: Wildschieters) Chase Photo: Wildschieters

Beleving die beklijft

Chase ziet zichzelf niet als traditioneel reclamebureau of eventbureau. Terecht, want de focus ligt echt op experiential marketing, oftewel het versterken van merken in een creatieve omgeving waar interactie is tussen merk en consument.

Dat gaat verder dan de 500 Chase-ambassadors die als het tijdelijke gezicht van jouw merk kunnen worden ingezet. Je profiteert maximaal van de samenwerking als Chase al in een eerder stadium mag aanhaken, zodat zij full service kunnen meedenken in concept, aankleding en strategie. Zo haal je maximaal rendement met een boodschap die echt binnenkomt bij de consument.

Concert op een rood met witte boot die vaart

Brand ambassadors gaan all-in

De backbone van de organisatie zijn de medewerkers op kantoor; zij zorgen ervoor dat de brand ambassadors kunnen vlammen. En daar gaan ze ver in!

Via een app is inzichtelijk wie op welke dag beschikbaar is en waar ze in gespecialiseerd zijn. Zo wordt het beste team op pad gestuurd. Fieldcoaches checken tijdens onaangekondigde bezoeken hoe de campagne verloopt; filmpjes en foto’s worden meteen rechtstreeks naar de opdrachtgever opgestuurd zodat deze altijd online de status kan volgen.

Elke actie kan maximaal 100 punten scoren; alles onder de 85 punten wordt niet goed genoeg bevonden en wordt geëvalueerd, zodat je als organisatie garandeert de beste (full) service krijgt! Om telkens die ‘A+’ te scoren is de Chase Academy opgericht waar specifieke trainingen worden gegeven en aan competenties wordt gewerkt. Bij Chase weet je dus zeker dat de brand ambassadors all-in gaan!

Doos van Fuzetea met schommel erin - merkactivatie
3 elektrische voertuigen naast elkaar - merkactivatie Chase (Photo Marco Scheurink)

Zoals eigenaar Michel van Wakeren treffend samenvat: zie ons als een restaurant met een menukaart vol oplossingen. Je kunt handig zelf een keuze maken uit één of meerdere onderdelen (diensten) of je kunt je aan de tafel laten informeren over ‘wat je kunt eten, welke wijnen erbij passen et cetera.’ Van heel praktisch tot full service. Dat is nog eens ontzorgen!

Kenmerken

  • Van praktisch tot full service
  • Belofte is ‘Altijd het hoogste niveau’
  • In house getrainde Brand Ambassadors
  • Als opdrachtgever altijd op de hoogte van activaties

Eigenschappen

  • Specialisme
    Eventmarketing en Communicatiebureaus Productiebureau

Branchenieuws van Chase

  • Twee mannen op laptop aan tafel

    Chase biedt kosteloze flexwerkplekken aan

    26 november 2020