De drukke denkers en kundige doeners uit de wereld van venues en hotels worden van harte uitgenodigd om de immersive experience van Playground For Venues te boeken: de ultieme bestemming waar event- en locatie-experts met behulp van de kracht van de natuur het vuur in zichzelf (her)ontdekken.
Tijdens het 3-daagse, offline, in-person en bovenal grensverleggende buitenspeelavontuur, gerund door Venue Marketing & The Maker Sessions, sturen deelnemers zelf de benodigde frisse wind door hun merk, locatie of organisatie. Dit unieke avontuur is enkel en alleen te boeken door locaties en hotels. Op slechts 3,5 uur rijden van Utrecht ligt deze Wifi-vrije oase verstopt in het groene hart van het Sauerland.
Playground for Venues is het geesteskind van Stijn Oude Vrielink (Venue Marketing) en Stijn van Oss (The Maker Sessions). Met een bak aan ervaring in marketing, events en verbindingen leggen, maken zij nu hun droom waar van een speelparadijs voor medewerkers van venues en hotels. De drie dagen durende Sonoma Valley Experience (lees er hier alles over!) is een unieke kans om terug te keren naar de basis en ontdekkingsreizen te maken in een stimulerende, avontuurlijke omgeving met als doel inspiratie en kracht te vinden om een merk weer extra op te laten bloeien. Dit gebeurt natuurlijk door de prachtige natuur maar ook door de inhoudelijke workshops die Venue Marketing en The Maker Sessions aanbieden tijdens het verblijf. Heb jij je koffer al gepakt? Let’s go!
Beeld: Playground for Venues