Bij de Global Eventex Awards werd in de categorie Virtual Employer Branding Events de sales kick-off, georganiseerd door Obsession, uitgeroepen tot de beste in zijn soort. Van de negen inzendingen binnen de categorie kreeg het event met ruim 83 van de 100 punten de hoogste waardering.
Kracht van het weglaten
Dat effectiviteit en impact ontzettend hoog weegt binnen de jurering van events bleek eens te meer. Mission Maximize scoorde binnen dit criterium gemiddeld een 9 van de 10.
Mission Maximize werd geproduceerd door een van de meest ervaren projectmanagers van Obsession Amber Fleury. “De aandachtsspanne bij digitale events is kort. Met dat gegeven hebben we een krachtig, beknopt en interactief programma voorgesteld. De kracht van het concept zit in het weglaten. We hebben er bewust voor gekozen om de vele inhoudelijke boodschappen uit te smeren over meerdere dagen middels 17 interactieve webinars. Het aantal geeft aan dat KPN wat te vertellen had. De campagnematige aanpak gaf ruimte voor meerdere momenten waarvan de kick-off de centrale start van het jaar vormde. Deze aanpak heeft er mede voor gezorgd dat iedereen betrokken bleef en het voelde als een echte missie.” aldus Fleury.
Beeld: Nico Alsemgeest