Madurodam lanceert een vernieuwd merkplatform dat de focus verlegt van miniaturen naar een breder scala aan belevenissen en grote attracties.
Yvette Nieboer, hoofd marketing en sales van Madurodam: “De associatie met Madurodam en miniaturen is ongelooflijk sterk. Met ons nieuwe merkplatform benadrukken we dat Madurodam een plek is met échte, levensgrote attracties waar je veel kunt ontdekken en beleven over Nederland. Zo kunnen we een perceptieshift in gang zetten. Wij zijn geen park voor thrillseekers, maar een attractiepark waar je op een unieke manier de mooiste verhalen van Nederland beleeft. Op welk moment je ook in aanraking komt met Madurodam, willen wij de verwachtingen van bezoekers overtreffen en hen verrassen met de ontdekking dat ons park meer is dan alleen miniatuur; een volwaardig attractiepark”
Bart van Doorn, sales manager bij Madurodam: “Ik ben reuze benieuwd wie van mijn volgers de komende maanden zich laat verrassen en verbazen in Madurodam, laat je het mij weten als je er bent? (Doen we een bakkie en ben ik razend benieuwd om te checken of jij dit had verwacht).”