Heineken Nederland en de Johan Cruijff ArenA hebben hun langlopende partnership tot 2034 verlengd.
De komende jaren staan voor Heineken en de ArenA in het teken van vernieuwing, duurzaamheid en fanbeleving. De verlenging onderstreept de gedeelde visie om het stadion verder te upgraden en de beleving van de ruim twee miljoen jaarlijkse bezoekers te optimaliseren.
Heineken en de ArenA zetten stappen om bezoekers meer service en gemak te bieden met geavanceerde, nieuwe voorzieningen. Naast de introductie van selfservice tappen en raptaps, waarmee meerdere biertjes tegelijk getapt kunnen worden, werken Heineken en de ArenA aan het ontwikkelen van een milieuvriendelijke infrastructuur gericht op een duurzame toekomst. Er wordt samengewerkt aan afvalreductie en de vernieuwing en verduurzaming van de biertechniek.
Van links naar rechts: Karien Kahrel-Ham, Manager Partnerships Johan Cruijff ArenA, Rob Poortier, National Account Manager HEINEKEN Nederland, Hidde Salverda, Operationeel Directeur Johan Cruijff ArenA, Tanja Dik, CEO Johan Cruijff ArenA, Adriaan Vogelaar, Sales Director HEINEKEN Company, Josine Rienks, Manager Catering Johan Cruijff ArenA, Bas Lancee, Channel Manager Sport HEINEKEN Company