branchenieuws

Jaarbeurs lanceert de campagne ‘De wereld van Jaarbeurs’

Bewaar je inspiratie!

Log in of maak een account aan en bewaar jouw inspiratie op een Board.
Maak zoveel Boards als je wilt!

Maak een account

Vul de velden in en ga direct aan de slag met Boards!

Wachtwoord
Voornaam
Achternaam
Ik geef toestemming om mijn gegevens te gebruiken voor de Boards functionaliteiten op de event inspiration website.
×
Campagne Jaarbeurs - de gezichten achter jaarbeurs

Vandaag lanceert Koninklijke Jaarbeurs de campagne ‘De wereld van Jaarbeurs’. Het doel van deze corporate campagne is om de diversiteit aan mogelijkheden die Jaarbeurs te bieden heeft onder de aandacht te brengen. Zowel bij haar klanten, bezoekers als bij potentiële medewerkers.

Jaarbeurs heeft ervoor gekozen om haar eigen organisatie een gezicht te geven door bijzondere verhalen van klanten, bezoekers en medewerkers in de schijnwerpers te zetten. Met een nieuwe visuele identiteit en een aangescherpte merkbelofte zet de organisatie al haar activiteiten in de etalage. “Wat veel mensen bijvoorbeeld niet weten is dat Jaarbeurs naast de hallen ook beschikt over inspirerende congres- en vergaderruimtes met ieder een eigen karakter en diverse online platforms”, licht Esther Driessen, manager corporate communicatie & PR toe.

Binnen de campagne ‘De wereld van Jaarbeurs’ gebruikt Jaarbeurs krachtige portretten van hun eigen klanten, bezoekers en medewerkers. Ieder met een eigen boodschap. Hiermee laten ze zien wie Jaarbeurs is, wat ze doen en waarvoor men bij Jaarbeurs terecht kan.