branchenieuws

HARDER BETTER STRONGER introduceert GeoSpark: Sampling en live merkactivatie eindelijk meetbaar gemaakt

merkactivatie-eindelijk-meetbaar-gemaakt

Sampling en activatiebureau HARDER BETTER STRONGER (HBS) introduceert GeoSpark, een technologische doorbraak waarmee live merkactivaties en samplingprogramma’s eindelijk meetbaar, targetbaar én converteerbaar worden. Dankzij privacyproof locatiegebaseerde ID-detectie wordt fysieke aanwezigheid omgezet in concrete, digitale impact.

Waar activaties traditioneel leunen op schattingen en gevoel, vangt GeoSpark in realtime de mobiele ID’s van mensen die zich binnen een straal van bijvoorbeeld 50 meter rondom een activatie bevinden. Zonder individuele tracking of gebruik van persoonsgegevens, maar met geanonimiseerde, locatie gebaseerde data.
Binnen 24 tot 48 uur volgt een digitale opvolging: hypergerichte campagnes via bijvoorbeeld Instagram of TikTok, gepersonaliseerd per doelgroep en alleen zichtbaar voor mensen die daadwerkelijk fysiek aanwezig waren. Incentives zoals Tikkie Cashback (NL) of HighCo Nationale Coupon (BE) zorgen voor directe conversie en maximale relevantie.