branchenieuws

Eurovisie Songfestival 2021 maakt gebruik van Let’s Get Digital

Bewaar je inspiratie!

Log in of maak een account aan en bewaar jouw inspiratie op een Board.
Maak zoveel Boards als je wilt!

Maak een account

Vul de velden in en ga direct aan de slag met Boards!

Wachtwoord
Voornaam
Achternaam
Ik geef toestemming om mijn gegevens te gebruiken voor de Boards functionaliteiten op de event inspiration website.
×
Logo Eurovision Song Contest 2021

Het Eurovisie Songfestival 2021 maakt tijdens het event gebruik van de omgeving van Let’s Get Digital om internationale media in een virtueel perscentrum te ontvangen.

Het festival gaat hoe dan ook door…

Op 18, 20 en 22 mei 2021 vinden de halve finales en de finale plaats vanuit Rotterdam Ahoy. Sinds eind maart vorig jaar is er gewerkt aan vier scenario’s en een wendbare organisatie. ‘’In het scenario waar wij nu voor gaan kunnen maximaal 500 journalisten online aanwezig zijn.’’ vertelt Babet Verstappen, Head of Communications van het Eurovisie Songfestival.

“De pers die in mei naar Rotterdam zou afreizen, kunnen dit jaar alle repetities en persconferenties live volgen. De afgelopen periode hebben wij gezocht naar een online platform waarbij dit mogelijk is. Wij hebben voor Let’s Get Digital gekozen door de extra live experience. Het is een grote stap in onze online aanpak.”

Onze geaccrediteerde bezoekers ontvangen bij de check-in een badge en worden in de lobby ontvangen. Wat er daarna gebeurd is nog een geheim, maar de organisatie gaat ervoor zorgen dat de pers deze twee weken op het platform blijft om niets te willen missen.