branchenieuws

Effectgroep* zet aaff op de kaart met opvallende campagne en groots medewerkersevent

Bewaar je inspiratie!

Log in of maak een account aan en bewaar jouw inspiratie op een Board.
Maak zoveel Boards als je wilt!

Maak een account

Vul de velden in en ga direct aan de slag met Boards!

Wachtwoord
Voornaam
Achternaam
Ik geef toestemming om mijn gegevens te gebruiken voor de Boards functionaliteiten op de event inspiration website.
×
effectgroep | aaff

Met de fusie van ABAB en Alfa is de accountancywereld een nieuw, toekomstgericht merk rijker: aaff.

Het creatieve concept “Aangenaam, aaff” benadrukt de toegankelijke en open cultuur van de organisatie en stelt zakelijk en professioneel Nederland voor aan een naam die zich onderscheidt door een vernieuwende aanpak. Zowel het concept, de campagnes als het event zijn bedacht, ontwikkeld en geproduceerd in samenwerking met effectgroep*, de blended agency voor marketing, communicatie en events uit Utrecht.

Kirsten Flik, Head of Creative en Marlon van de Besselaar, Senior communicatieadviseur bij effectgroep* vertellen: “Met aaff wilden we een nieuw geluid laten horen in een veelal stoffige branche. Geen jargon, geen overbodige details, maar korte, krachtige boodschappen en beelden die de energie van het merk weerspiegelen. Dat hebben we samen met aaff in een drietal campagnes vertaald.”

De feestelijke lancering van het nieuwe merk vond afgelopen vrijdag plaats, tijdens een groots opgezet integratie event voor medewerkers. Het moment waarop alle 2000 co-eigenaren voor het eerst aaff ontmoeten. Een unieke, eerste kennismaking die een eenmalige en onvergetelijke beleving werd. Een grootse viering en het startpunt om het nieuwe merk tot leven te brengen.