D&B Eventmarketing én FX Agency bundelen hun krachten door het vormen van een nieuwe live & digital experience groep. Beide bureaus komen onder deze nieuwe groep te vallen.
Beide bureaus zien al langer dat evenementen en experiences een essentieel onderdeel zijn van de communicatie- en marketingstrategie van merken. Om in te spelen op deze groeiende behoefte bieden ze nu als groep de complete mix aan van communicatiestrategie, campagnes, creatieve content én live- en digitale experiences. De nieuwe groep wil met deze totaalaanpak mensen en merken gedurende het hele jaar betekenisvol verbinden met belevingen en interacties die raken en mensen in beweging brengen.
De stappen van deze samenwerking worden heel zorgvuldig gemaakt. Peter Zijlstra, Chief Operations Officer van de groep: “We hebben besloten om, met respect voor de sterke culturen en de hechte teams, voorlopig als FX en D&B in Utrecht en Hilversum te blijven en zullen elkaar inspireren en inhoudelijk verrijken en vanuit de nieuw gevormde groep intensief gaan samenwerken. Tegelijkertijd wordt er op groepsniveau gewerkt aan een nieuwe sterke naam en identiteit die we later dit jaar bekend zullen maken.”