Tijdens het Dear Future-event (what’s in a name) werd gekeken naar wat wél kan in eventland.
Lees verder...
Tijdens de breakfast- of lunchsession werden drie ruimtes gecreëerd in de High Light van Capital C, de glazen koepel op het dak met een prachtig uitzicht over Amsterdam.
Bij Into the future kwam de digitale revolutie in de eventbranche aan bod. Tropical AV experience ging over de mogelijkheden die technische partner Bourgonje biedt, met als case het verbinden van streaming beelden uit China, Hong Kong, New York en Sydney.
De laatste sessie ging over gezond naar binnen, gezonder naar buiten waarin partners Hete Peper en Famous Flavours lieten zien hoe je op een veilige en creatieve manier de catering organiseert, waarbij tegelijkertijd de weerstand wordt verhoogd.
Conclusies uit het event waren onder andere het belang voor extra aandacht in doelgroepkeuze, het feit dat content meer leidend is dan ooit en dat beleving ook digitaal enorm belangrijk is (naast de juiste techniek, moet het platform ook de sfeer van de locatie uitstralen).
Zo Capital C je maar weer; live levert echt veel op!