Denk je aan PPeople, dan denk je aan mensen. Niet zomaar mensen in dit geval, maar professionals die zich hebben ontpopt tot full service eventspecialisten. PPeople doet het allemaal: van concept tot operationele uitvoer en van communicatie tot catering. Gemene deler in dat wat ze doen? Meerwaarde creëren met een flinke dosis ‘prikkels’.
Creatieve doorvertaling met prikkels
Sheila Gijselman startte in 2001 met PPeople en voer hiermee direct duidelijke koers: zakelijke & vermakelijke events én incentives met in hoofdzaak belevingen die bij blijven. “We hebben acht medewerkers die allemaal kunnen creëren & corresponderen. Klinkt als een vanzelfsprekendheid in ons vak, maar dat is het allerminst. Bij ons zit het ‘m echt in de creatieve doorvertaling én verrassing. De prikkel. Dat kan variëren van een heel klein logo op een liftknop tot aan een concept dat doordrenkt is van prikkels en verrassingen. Afhankelijk van de doelen, middelen en budgetten van de opdrachtgever. We zorgen voor deze extra’s om een event memorabel te maken. Dat kan alleen met een fingerspitzengefühl die niet iedereen eigen is. Maar wat onze mensen wél in de vingers hebben. Ze weten hoe je moet raken.”
De BNN onder de eventbureaus
Dat wordt ook teruggegeven door opdrachtgevers die veelal weer terugkomen bij PPeople: “Ze weten inmiddels dat ze verrast gaan worden en dat we met iets komen dat – uiteraard – bijdraagt aan het doel, maar gelijk ook voor een permanente herinnering zorgt.” Het talent om steeds weer onderscheidend te zijn zit in het DNA van het team van PPeople: “Het zit in onze vezels en in ons hart en dat – met de nodige dosis durf en lef – voel en zie je in de uitvoer. Je zou ons kunnen vergelijken met BNN, maar dan met stijl en klasse, dus…,” grapt Sheila.
Werken vanuit het hart
De kernwaarden van PPeople worden met name gewaardeerd door opdrachtgevers, die met dezelfde drive een evenement insteken en die het enthousiasme kunnen waarderen. Opdrachtgevers die niet alleen naar de kosten kijken, maar ook naar de emotionele waarde van het event of de campagne. “We functioneren goed als we onze warmte en bevlogenheid kunnen overbrengen; we werken vanuit ons hart. Dat moet ook bij het profiel van de opdrachtgever passen. Wanneer de match er is, trekken we alles uit de kast, zo lang het meerwaarde heeft. Als dat betekent dat we 1.000 euro meer moet uitgeven om de opdrachtgever harder te laten lachen, doen we dat zonder er bij na te denken!”
Kenmerken
- Nationale & internationale B2B-evenementen met meerwaarde
- Rebels met lef; passend bij doelstelling & concept
- Zeer gedetailleerd & professioneel
- Full service eventbureau; van concept tot uitvoer, met een verrassende prikkel!
Eigenschappen
- SpecialismeEvenementenbureau Incentivebureaus