‘Chase zit in de experiential marketing’. Klinkt interessant, en dat is het ook! Zeker als je beseft hoe gedreven de medewerkers op kantoor én in het werkveld zijn. Niets wordt aan het toeval overgelaten om de gewenste doelgroep al bij het eerste contactmoment op jouw merk verliefd te laten worden.
Of dat nou in een retailomgeving, op straat of tijdens een event of festival is. Van productsampling tot complete eventconcepten; Chase weet perfect jouw doelgroep te bereiken!
Beleving die beklijft
Chase ziet zichzelf niet als traditioneel reclamebureau of eventbureau. Terecht, want de focus ligt echt op experiential marketing, oftewel het versterken van merken in een creatieve omgeving waar interactie is tussen merk en consument.
Dat gaat verder dan de 500 Chase-ambassadors die als het tijdelijke gezicht van jouw merk kunnen worden ingezet. Je profiteert maximaal van de samenwerking als Chase al in een eerder stadium mag aanhaken, zodat zij full service kunnen meedenken in concept, aankleding en strategie. Zo haal je maximaal rendement met een boodschap die echt binnenkomt bij de consument.
Brand ambassadors gaan all-in
De backbone van de organisatie zijn de medewerkers op kantoor; zij zorgen ervoor dat de brand ambassadors kunnen vlammen. En daar gaan ze ver in!
Via een app is inzichtelijk wie op welke dag beschikbaar is en waar ze in gespecialiseerd zijn. Zo wordt het beste team op pad gestuurd. Fieldcoaches checken tijdens onaangekondigde bezoeken hoe de campagne verloopt; filmpjes en foto’s worden meteen rechtstreeks naar de opdrachtgever opgestuurd zodat deze altijd online de status kan volgen.
Elke actie kan maximaal 100 punten scoren; alles onder de 85 punten wordt niet goed genoeg bevonden en wordt geëvalueerd, zodat je als organisatie garandeert de beste (full) service krijgt! Om telkens die ‘A+’ te scoren is de Chase Academy opgericht waar specifieke trainingen worden gegeven en aan competenties wordt gewerkt. Bij Chase weet je dus zeker dat de brand ambassadors all-in gaan!
Zoals eigenaar Michel van Wakeren treffend samenvat: zie ons als een restaurant met een menukaart vol oplossingen. Je kunt handig zelf een keuze maken uit één of meerdere onderdelen (diensten) of je kunt je aan de tafel laten informeren over ‘wat je kunt eten, welke wijnen erbij passen et cetera.’ Van heel praktisch tot full service. Dat is nog eens ontzorgen!
Kenmerken
- Van praktisch tot full service
- Belofte is ‘Altijd het hoogste niveau’
- In house getrainde Brand Ambassadors
- Als opdrachtgever altijd op de hoogte van activaties
Eigenschappen
- SpecialismeHospitality & promotion partners