branchenieuws

Yellow25 is live: strategisch netwerklabel voor hospitality, food & events

Yellow 25

De wereld van hospitality, food en events is een nieuwe speler rijker. Eén die zich níét in een hokje laat stoppen: Yellow25. Een netwerklabel van ervaren professionals die organisaties vooruit helpt.

Achter Yellow25 staan vijf ondernemers met jarenlange ervaring in de wereld van hospitality, food en events. Denkers en doeners die het speelveld van binnenuit kennen, te weten:

  • Dorine van der Bruggen is expert in merkactivatie en live communicatie, en medeoprichter van Bruggen & Verwiel Eventmarketing.
  • Miranda Hesselmans brengt strategisch denken en merkbeleving samen, met internationale ervaring en een achtergrond bij o.a. Jaarbeurs en Martinair Party Service  (MPS).
  • Collin Schoonens  is een ervaren directeur o.a. bij Hutten en Albron met een achtergrond in hospitality, food en duurzame innovatie.
  • Peter van der Veer verbindt destinatiemanagement en marketing met ervaring in gebiedsontwikkeling bij Ahoy en Jaarbeurs.
  • Erwin Verschoor koppelt operationele scherpte aan gastvrijheids-DNA, met ervaring bij Maison van den Boer en Martinair Party Service (MPS).

Yellow25 denkt niet in vaste modellen of formats, maar in wat werkt. Het brengt kennis en ervaring samen. Partners met ieder een eigen specialisme, maar met een gedeelde visie: dat echte impact ontstaat door krachten te bundelen. Het netwerklabel biedt organisaties toegang tot een flexibel team dat snel kan schakelen, scherpe inzichten levert en, waar nodig, ook zelf uitvoert.