Dat gaat zeker gebeuren, op 26 maart a.s. in KIT in Amsterdam. Dan wordt de Marketeer of the Year, wat geldt als de belangrijkste persoonlijke prijs binnen het marketingvak, uitgereikt tijdens de Dutch Marketing Awards. De jury heeft deze mensen genomineerd op basis van hun prestaties in 2019:
- Colette Cloosterman- van Eerd (CCO Jumbo)
- Martijn Delahaye (directeur Marketing & Communicatie AFAS Software)
- Arno de Jong (CMO De Nederlandse Loterij)
- Dorkas Koenen (CMO Rabobank)
- Caroline van Turennout (manager Marketing & Communicatie Europe Zeeman)
Maar wat verstaan we onder prestaties? Simpel, hij of zij zet op vernieuwende en succesvolle wijze oude én nieuwe marketinginstrumenten in, heeft succes in de markt met deze innovatieve aanpak en is een marketeer waar professionals in marketing en communicatie veel van kunnen leren. Winnaars van de afgelopen jaren waren onder meer Raymond Cloosterman (Rituals, 2019), Vincent van den Boogert (ING, 2018) en Pieter Zwart (Coolblue, 2017).