branchenieuws

Wil de echte Marketeer of the Year nu opstaan?

Bewaar je inspiratie!

Log in of maak een account aan en bewaar jouw inspiratie op een Board.
Maak zoveel Boards als je wilt!

Maak een account

Vul de velden in en ga direct aan de slag met Boards!

Wachtwoord
Voornaam
Achternaam
Ik geef toestemming om mijn gegevens te gebruiken voor de Boards functionaliteiten op de event inspiration website.
×
marketing award - nominaties - prijs

Dat gaat zeker gebeuren, op 26 maart a.s. in KIT in Amsterdam. Dan wordt de Marketeer of the Year, wat geldt als de belangrijkste persoonlijke prijs binnen het marketingvak, uitgereikt tijdens de Dutch Marketing Awards. De jury heeft deze mensen genomineerd op basis van hun prestaties in 2019:

  • Colette Cloosterman- van Eerd (CCO Jumbo)
  • Martijn Delahaye (directeur Marketing & Communicatie AFAS Software)
  • Arno de Jong (CMO De Nederlandse Loterij)
  • Dorkas Koenen (CMO Rabobank)
  • Caroline van Turennout (manager Marketing & Communicatie Europe Zeeman)

Maar wat verstaan we onder prestaties? Simpel, hij of zij zet op vernieuwende en succesvolle wijze oude én nieuwe marketinginstrumenten in, heeft succes in de markt met deze innovatieve aanpak en is een marketeer waar professionals in marketing en communicatie veel van kunnen leren. Winnaars van de afgelopen jaren waren onder meer Raymond Cloosterman (Rituals, 2019), Vincent van den Boogert (ING, 2018) en Pieter Zwart (Coolblue, 2017).