branchenieuws

‘Terschelling All-Inclusive’ wint de X. Festival Award

Bewaar je inspiratie!

Log in of maak een account aan en bewaar jouw inspiratie op een Board.
Maak zoveel Boards als je wilt!

Maak een account

Vul de velden in en ga direct aan de slag met Boards!

Wachtwoord
Voornaam
Achternaam
Ik geef toestemming om mijn gegevens te gebruiken voor de Boards functionaliteiten op de event inspiration website.
×
De satirische online promotiecampagne ‘Terschelling All-Inclusive’ heeft de prestigieuze X. Festival Award gewonnen

De satirische online promotiecampagne ‘Terschelling All-Inclusive’ heeft de prestigieuze X. Festival Award gewonnen in de categorie ‘Best Digital Marketing Campaign’.

De toekenning van deze onderscheiding is een erkenning voor creativiteit, talent en innovatie in de toerime-industrie. “Fantastisch voorbeeld hoe je humor in een campagne verwerkt”, aldus de jury. “Een prachtig eerbetoon voor de kortlopende maar kernachtige campagne, die met een bescheiden budget tot stand kwam”, zegt Isabel Mosk, die in opdracht van de marketingorganisatie TerschellingPartners verantwoordelijk was voor de ontwikkeling van de campagne.

De kleine bestemming Terschelling was genomineerd met twee toeristische grootmachten als Visit Groenland en Visit Denemarken. De bekendmaking was vrijdagavond 10 december aan het slot van het X. Festival, het grootste jaarlijkse toeristische event, georganiseerd door Digital Tourism Think Tank.