branchenieuws

Succesvolle afronding: Albron en Hutten bundelen krachten voor toekomstige groei

Bewaar je inspiratie!

Log in of maak een account aan en bewaar jouw inspiratie op een Board.
Maak zoveel Boards als je wilt!

Maak een account

Vul de velden in en ga direct aan de slag met Boards!

Wachtwoord
Voornaam
Achternaam
Ik geef toestemming om mijn gegevens te gebruiken voor de Boards functionaliteiten op de event inspiration website.
×
Albron en Hutten

Foodservice-organisatie Albron kondigt met trots de succesvolle afronding aan van de overname van Hutten, branchegenoot in de catering- en hospitalitysector. 

Met deze strategische overname versterkt Albron haar positie als marktleider, breidt ze haar dienstenaanbod verder uit en kan ze meer maatschappelijke impact maken. De overname, die vorige maand werd aangekondigd, is nu officieel afgerond na goedkeuring door de Autoriteit Consument & Markt (ACM). Mark Hartmans, voormalig Commercieel Directeur van Albron, is benoemd tot Directeur van Hutten.

In de nieuwe organisatie komt het beste van twee werelden samen. De sterke merken en initiatieven van Hutten en Albron blijven behouden, zoals Hutten food & design, House of Inclusion, De Verspillingsfabriek, Sign Language Coffee Bar, Smaakchef en LunchMaatjes. Ook blijft het Hutten Culinair Centrum in zijn huidige vorm bestaan.