Spotler Group kondigt met trots de overname aan van Let’s Get Digital, een toonaangevende speler op het gebied van eventtechnologie.
Met deze stap breidt Spotler Group haar positie verder uit binnen de eventsector, specifiek op het gebied van beurzen en online events. Let’s Get Digital sluit perfect aan bij de strategische koers van Spotler om haar klanten een breed scala aan geïntegreerde marketing- en eventoplossingen te bieden.
De overname van Let’s Get Digital volgt op eerdere acquisities binnen de Spotler Group, waaronder die van Momice. Waar Momice uitblinkt in de ondersteuning van standaard zakelijke evenementen, biedt Let’s Get Digital een hoogwaardige oplossing voor de – vaak minder frequent voorkomende – grootschalige en digitale events. Hiermee kunnen klanten nu voor ieder type evenement rekenen op een passende oplossing vanuit één geïntegreerd ecosysteem.
De eventwereld is in beweging. Veel evenementen worden kleiner en persoonlijker, terwijl anderen juist opschalen of volledig digitaal plaatsvinden. Door de krachten van Momice en Let’s Get Digital te bundelen, biedt Spotler Group haar klanten maximale flexibiliteit om in te spelen op deze trends.