In het jaar waarin Oceandiva haar indrukwekkende 20-jarig bestaan viert, kondigt de marktleider in varende evenementenlocaties een bruisende transformatie aan: een volledige rebranding en herpositionering, symboliserend een nieuw tijdperk van groei en innovatie.
De rebranding omvat een nieuw logo, een frisse huisstijl en een vernieuwde website. Het nieuwe logo van Oceandiva combineert het vertrouwde met het eigentijdse en reflecteert de dynamiek en vooruitstrevendheid van het bedrijf, terwijl de vernieuwde huisstijl en vormgeving de energie en passie uitdragen die Oceandiva kenmerken.
Elke grote reis begint met de beslissing om de trossen los te gooien en het avontuur te omarmen. Met als nieuwste toevoeging aan de vloot de Oceandiva London, die het prestigieuze Platinum label van Green Award heeft ontvangen, onderstreept Oceandiva hun inzet voor duurzaamheid, innovatie en kwaliteit en zet Oceandiva grote stappen richting verdere internationale expansie. “We richten onze blik op uitbreiden binnen Europa, het Midden-Oosten en Amerika en brengen onze unieke evenementervaring naar wateren over de hele wereld,” verklaart CEO Edwin Petersen.