branchenieuws

Oceandiva lanceert nieuw tijdperk met inspirerende rebranding en zet koers naar wereldwijde groei

Bewaar je inspiratie!

Log in of maak een account aan en bewaar jouw inspiratie op een Board.
Maak zoveel Boards als je wilt!

Maak een account

Vul de velden in en ga direct aan de slag met Boards!

Wachtwoord
Voornaam
Achternaam
Ik geef toestemming om mijn gegevens te gebruiken voor de Boards functionaliteiten op de event inspiration website.
×
Website Oceandiva.eu

In het jaar waarin Oceandiva haar indrukwekkende 20-jarig bestaan viert, kondigt de marktleider in varende evenementenlocaties een bruisende transformatie aan: een volledige rebranding en herpositionering, symboliserend een nieuw tijdperk van groei en innovatie.

De rebranding omvat een nieuw logo, een frisse huisstijl en een vernieuwde website. Het nieuwe logo van Oceandiva combineert het vertrouwde met het eigentijdse en reflecteert de dynamiek en vooruitstrevendheid van het bedrijf, terwijl de vernieuwde huisstijl en vormgeving de energie en passie uitdragen die Oceandiva kenmerken.

Elke grote reis begint met de beslissing om de trossen los te gooien en het avontuur te omarmen. Met als nieuwste toevoeging aan de vloot de Oceandiva London, die het prestigieuze Platinum label van Green Award heeft ontvangen, onderstreept Oceandiva hun inzet voor duurzaamheid, innovatie en kwaliteit en zet Oceandiva grote stappen richting verdere internationale expansie. “We richten onze blik op uitbreiden binnen Europa, het Midden-Oosten en Amerika en brengen onze unieke evenementervaring naar wateren over de hele wereld,” verklaart CEO Edwin Petersen.

Oceandiva London