branchenieuws

ID&T Group en Unilever kondigen na ruim 20 jaar samenwerken een nieuwe strategische samenwerking aan

Bewaar je inspiratie!

Log in of maak een account aan en bewaar jouw inspiratie op een Board.
Maak zoveel Boards als je wilt!

Maak een account

Vul de velden in en ga direct aan de slag met Boards!

Wachtwoord
Voornaam
Achternaam
Ik geef toestemming om mijn gegevens te gebruiken voor de Boards functionaliteiten op de event inspiration website.
×
ID&T Unilever | Foto door Meisje met de camera

Unilever ziet festivals als belangrijk kanaal binnen de marketing-en mediamix.

De komende drie jaar gaan Unilever en ID&T Group samenwerken op meer dan 30 evenementen binnen hetportfolio van ID&T. Onder andere op Mysteryland, Defqon.1 Weekend Festival en alle shows van Awakeningszullen verschillende Unilever-merken, zoals Lipton Ice Tea, te zien zijn.

Naast Lipton Ice Tea, heeft Unilever een overkoepelende strategische visie om merken uit diverseproductcategorieën waaronder Nutrition, Ice Cream, Personal Care, Beauty & Wellbeing en Home Care, teintegreren met festivals als krachtig marketinginstrument, gericht op een diverse en betrokken jonge doelgroep.De samenwerking met ID&T sluit perfect aan op deze strategie.

Beeld: Meisjes met de camera