branchenieuws

Event Warehouse en One Of The Guys lanceren nieuwe This Is Live Group

Bewaar je inspiratie!

Log in of maak een account aan en bewaar jouw inspiratie op een Board.
Maak zoveel Boards als je wilt!

Maak een account

Vul de velden in en ga direct aan de slag met Boards!

Wachtwoord
Voornaam
Achternaam
Ik geef toestemming om mijn gegevens te gebruiken voor de Boards functionaliteiten op de event inspiration website.
×
This Is Live logo

Internationaal bekende events als Paaspop, Solar Weekend, Extrema België, WiSH Outdoor, Spoorpark Live, SMÈRRIG, Paperclip Festival en Qmusic The Party FOUT. Maar ook: een in house productie-, horeca- en marketing tak. Voeg daar nog 80 andere jaarlijkse evenementen met in totaal zo’n 500.000 jaarlijkse bezoekers aan toe, plus nog 25 andere extensive key brands, en je krijgt een idee van de omvang en vuurkracht van de nieuwe This Is Live Group. Deze nieuwe bedrijfsnaam wordt is gelanceerd door Event Warehouse en One Of The Guys.

Het doel? Het produceren van de mooiste festivals en evenementen: van kop (planning & ontwikkeling) tot staart (uitvoering); van horeca tot productie en van opener tot afsluiter van het festivalseizoen.

This Is Live Group heeft drie verschillende productgroepen. Allereerst Events: de organisatie van de mooiste clubavond tot het meest memorabele concert en het compleetste festival. Ten tweede Services, met bijvoorbeeld een eigen locker bedrijf (Joe Locker) dat tot 4.000 evenementen kluizen kan verhuren waar bezoekers kleding, tassen en andere kostbaarheden in op kunnen bergen en de publiekscateraar Fabulous Festival Food. Tot slot wil This Is Live Group de horeca veroveren. De eerste aftrap werd recentelijk gedaan met de opening van horecazaak Stadsoase de pop-up bar in Eindhoven.