Op vrijdag 4 juli vond in Amsterdam de derde editie plaats van De Hoogste Haring Party, het jaarlijkse client-event van Capital C en Sijthoff Media.
De avond stond in het teken van een fantasierijke onderwaterwereld en daarbij behorende Hollandse Nieuwe. Het hoogtepunt was een exclusieve veiling, geleid door Willem Sijthoff (Sijthoff Media) en entertainer Dolly Bellefleur. Tijdens de veiling werd een exclusieve buy-out in het restaurant Capital Kitchen, een privé boeking van Robin Topper en een haringvaatje ontworpen door kunstenaar Arno Coenen geveild. De opbrengst was een gulle €14.000 die volledig aan stichting Amsterdam Art wordt gedoneerd.
De locatie van het event was net zo bijzonder als het programma: onder de glazen koepel van Capital C, met 360 graden uitzicht over Amsterdam. Zo’n 350 zakelijke relaties en vrienden genoten van verse haring, cocktails van Bols en een optreden van zanger Robin Topper met zijn hit ‘Hollandse Nieuwe’. De aanwezigheid van de Haring Koningin, een gigantische vuurtoren van maar liefst twee verdiepingen hoog, en onderwater geluiden bij binnenkomst, maakte het feest onvergetelijk.