branchenieuws

CLC-VECTA vernieuwt visuele identiteit

CLC-VECTA Brandvisual

Na ruim 10 jaar vernieuwt CLC-VECTA haar visuele identiteit met een krachtige, eigentijdse visual die symbool staat voor wie de vereniging nú is: een inspirerende kennispartner die verbindt en ondernemerschap stimuleert binnen de live communicatie branche.

“De vereniging is een inhoudelijke, inspirerende en strategische verbinder. De vorige visual, in 2013 ontwikkeld, gaf op kleurrijke en gedetailleerde wijze de diversiteit van de leden van CLC-VECTA weer en wat live communicatie is. Het uitgangspunt waren de bedrijfsactiviteiten van de leden, niet wie we als vereniging zijn”, aldus Dineke Philipse, verenigingsmanager CLC-VECTA.  

De nieuwe visual is geen afspiegeling meer van de bedrijfsactiviteiten van de leden, maar van de identiteit en kernwaarden van de vereniging zelf: inspirerend, verbindend, ondernemend en kennispartner. “En feitelijk ook van haar leden; inspirerende ondernemers met kennis van zaken die binnen de community van CLC-VECTA de verbinding aangaan met elkaar.”