branchenieuws

BUTIK Agency lanceert: “Blij in de wachtrij”

Bewaar je inspiratie!

Log in of maak een account aan en bewaar jouw inspiratie op een Board.
Maak zoveel Boards als je wilt!

Maak een account

Vul de velden in en ga direct aan de slag met Boards!

Wachtwoord
Voornaam
Achternaam
Ik geef toestemming om mijn gegevens te gebruiken voor de Boards functionaliteiten op de event inspiration website.
×
Butik - brand activation - merkactivatie - spel - gadget - wachtrij - klantenbinding

Het is een contactless brand activation waarin mensen met hun eigen smartphone een coronaproof experience doorlopen in de wachtrij.

Lees verder...

“We hebben de wachtrij zo ingericht dat de klant een online spel kan spelen via zijn eigen smartphone en dan een korting, gadget of product krijgt om zijn geduld voor het wachten te belonen. Vandaag werden er blije wachtrijen in 7 winkels van Telenet en BASE geopend, er worden er nog 75 de komende 2 maanden zo ingericht”, legt Nico Ruell van BUTIK uit.

Wachtrijen bieden ook kansen voor merken. Het digitale spel kan gebrand worden naar een merk en per actie worden aangepast met content. Bovendien kan dit gecombineerd worden met een (indirecte) sampling en/of kortingsvoucher. Hiermee werd een kostenefficiënte manier gevonden om mensen een product te laten proeven en brand activation te ervaren in deze corona tijden.