branchenieuws

Amsterdamse Winterterras keert terug in Olympisch Stadion

Het Amsterdamse Winterterras plaatje

Het Amsterdamse Winterterras opent van 14 november tot en met 7 december 2025 opnieuw de deuren met eten, drinken, muziek en winterse gezelligheid.

Het Amsterdamse Winterterras verandert ook dit jaar het Olympisch Stadion in een warm en sfeervol winterdome. Van vrijdag 14 november tot en met zondag 7 december 2025 geniet je vier weekenden lang van eten, drinken, livemuziek en activiteiten voor jong en oud. De overdekte en verwarmde dome maakt het een comfortabele plek, ongeacht het weer, midden in Amsterdam en goed bereikbaar met OV of fiets.

Elke dag vind je er livemuziek en een gevarieerd aanbod van Amsterdamse horecazaken. Van vegetarische gerechten tot borrels met vrienden, familie of collega’s, iedereen vindt hier iets dat past. Gezinnen zijn extra welkom: kinderen tot en met 12 jaar mogen gratis mee onder begeleiding van een volwassene.

Dankzij de duidelijke openingstijden per weekend kun je spontaan langskomen of je bezoek plannen. Het Winterterras biedt een ontspannen setting voor elk moment dat je even aan de drukte wilt ontsnappen.

Beeld: SetVexy