Louder realiseert marketingcampagnes, merkactivaties en events. Voor sterke merken die goede ideeën nodig hebben. Memorabele momenten, ontwikkeld door anders te denken en geregeld een gedurfde approach. Altijd inclusief een live component, als onderdeel van een uitgekiende communicatiemix. Louder creëert werk waar je stil van wordt…
Impact met kwaliteit
Louder zet graag haar tanden in complexe aanvragen. Met doelstellingen veelal gericht op externe doelgroepen. “Dat vinden we het leukst en daar zijn we retegoed in,” zegt mede-eigenaar Ivo van den Belt overtuigend.
Zijn passie voor brand activation is besmettelijk. Ook de opdrachtgevers van Louder ervaren dat. “We hebben eigenlijk alleen langdurige klantrelaties. Zij hebben vertrouwen in onze manier van werken: toegankelijk, korte lijnen, ontzorgend, en vooral kritisch. Op onszelf en op elke opdracht. We willen het beter maken en daar gaan we ver voor.”
Vorm volgt de inhoud
Bedrijven hebben vaak moeite goed te bepalen wat ze willen bepalen. Louder is daar heel sterk in. De vraag terugbrengen tot de essentie. Daarom wordt eerst de inhoud bepaald en vervolgens worden daar toffe communicatievormen omheen bedacht. Zo ontstaan sterke campagnes voor sterke merken.
Vol erin vanaf het begin
“We houden van ons werk en doen niets liever. We hebben de overtuiging te kunnen helpen en dat laten we zien vanaf de eerste offerte.” Met een team van slimme strategen, maffe conceptdenkers, creatieve designers en eigenwijze projectmanagers wordt elke aanvraag tot op detailniveau vertaald naar een totaalplan. Inclusief concepten, verantwoording, visuals en uiteraard een rationale. “Daar maken we meteen het verschil en daarna laten we dat niet meer los.”
Live, online en hybride...
Louder volgt de richtlijnen van het RIVM op de voet om ervoor te zorgen dat jouw event volledig veilig kan verlopen.
Hybride en online events behoren inmiddels tot een van de expertises van Louder. Met hybride events, voor onder andere Opel, hebben zij voor alle betrokkenen een onvergetelijke ervaring gecreëerd.
Kenmerken
- (Langdurige) campagnes
- (Online) events als onderdeel van communicatiemix
- Sterk in creatie, vormgeving, content en copy
- Geraffineerd met een gedurfde approach
Eigenschappen
- SpecialismeEvenementenbureau Eventmarketing en Communicatiebureaus