MME Hospitality: Kwalitatieve service terugbrengen in Nederland, daar gaat het om!

Bewaar je inspiratie!

Log in of maak een account aan en bewaar jouw inspiratie op een Board.
Maak zoveel Boards als je wilt!

Maak een account

Vul de velden in en ga direct aan de slag met Boards!

Wachtwoord
Voornaam
Achternaam
Ik geef toestemming om mijn gegevens te gebruiken voor de Boards functionaliteiten op de event inspiration website.
×
MME Hospitality | Services & People | 10

Praktijk is altijd de beste leerschool, iets dat je bij MME Hospitality duidelijk terugziet. Founders Mariëlle en Lotte leveren met succes ervaren, goed getrainde en hoogopgeleide medewerkers om een event van net even dat beetje extra te voorzien. Dames en heren die niet alleen ontzettend goed zijn in wat ze doen, maar er ook zichtbaar veel plezier in hebben. Een medewerkers van MME ontzorgt en maakt jouw event!

Focus op kwaliteit

Al ver voor de oprichting in 2010 zijn founders Mariëlle en Lotte actief in de hospitality branche: hun jarenlange ervaring als hostess is dé grote drijfveer achter hun succes. Focus op kwaliteit en het terugbrengen van échte service is het doel. Daarom startten zij in 2011 met Make My Events.

De medewerkers worden ingezet voor catering op o.a. events en beurzen, hosting tijdens openingen of premières, promotionele werkzaamheden zoals guerilla acties of instore activaties en sales werkzaamheden bij retailers op de winkelvloer. Nu heten ze MME Hospitality en focussen ze zich op het inzetten van de beste flexwerkers die garant staan voor hoogstaande hospitality. Nieuwe naam, onveranderd goede service!

MME Hospitality | Services & People | 03

Opleiden en feestvieren

Belangrijk in het waarborgen van kwaliteit, is de MME Academy. (Nieuwe) collega’s worden hier op eigen initiatief opgeleid en getraind met focus op de vier service-pijlers: promotie, sales, catering en hospitality. Het geeft MME’ers kans om zich in de breedte te ontwikkelen, waardoor zij zelfvertrouwen opbouwen en ze stralen! Tegelijkertijd helpt deze ontwikkeling bij het succesvol uitbouwen van het bedrijf. Successen die overigens ook goed gevierd worden; regelmatig is er een fijne borrel of feestjes voor het hardwerkende team. Plezier is een namelijk een ontzettend belangrijke factor binnen het team!

MME Hospitality | Services & People | 08
MME Hospitality | Services & People | 07
MME Hospitality | Services & People | 05
MME Hospitality | Services & People | 06
MME Hospitality | Services & People | 01
MME Hospitality | Services & People | 09
MME Hospitality | Services & People | 02

Geen half werk

Het personeelsbestand bestaat inmiddels uit zo’n 450 MME’ers en is, na een overname van Buck Agency, nog steeds groeiende. Aanvragen lopen van twee tot 250 man, maar worden in het kader van kwaliteitsborging ook wel eens afgewezen. ‘Nee’ zeggen is niet altijd even makkelijk, maar soms nodig. Er wordt nooit half werk geleverd! De accountmanagers denken altijd in oplossingen en helpen een opdrachtgever met het prioriteren van hun wishlist, een stapje verder te denken en zo de klant te ontzorgen. Is er bijvoorbeeld niemand meer beschikbaar die met drie borden kan lopen, dan wordt in overleg een alternatief geboden. MME denkt mee, ontzorgt en schakelt super snel zodat de beste medewerker op de juiste plek staat!

Kenmerken
  • Intern opleidingstraject om professionaliteit en kwaliteit te vergroten
  • Een transparante en ontzorgende aanpak
  • Denken in oplossingen zonder focus op kwaliteit te verliezen
  • Een ervaren team waar plezier en ervaring een prominente rol spelen
Eigenschappen
  • SpecialismeHospitality & promotion partners