Kronenburg Hospitality & Event Staff, gevestigd in Amsterdam, Den Haag en Utrecht, verzorgt sinds 1991, zowel nationaal als internationaal, de gehele organisatie en coördinatie van de inzet van representatieve hospitality professionals. ‘By doing what we love, we love to inspire and awaken the hospitality hearts of others!’
Een toegewijd team, zowel op kantoor als op de werkvloer, met een puur gevoel voor hospitality, maatwerk voor iedere opdrachtgever, persoonlijke aandacht, oog voor detail, 1.250 betrokken en servicegerichte medewerkers, ruim 30 jaar ervaring en expertise. Daarmee denken wij niet alleen een uniek uitgangspunt te hebben, maar ook het verschil te kunnen maken!
Onze werkwijze en het veelzijdige karakter van ons personeelsbestand staan altijd garant voor een optimale match. Daarnaast is Kronenburg 7 dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar en bieden wij 100% bezettingsgarantie.
Van een sprankelende elegante Host, Hostess of meertalige Hospitality Assistant voor uw event, een ervaren Teamleider, een professionele Gastvrouw of Gastheer, een doortastende Conference Assistant op uw congres, een meedenkende Eventmanager, een gastvrije Receptionist, een fris Promotieteam of enthousiaste Hospitality Vrijwilliger? Gekleed in een zakelijk formeel uniform of hippe all black outfit? Kronenburg heeft het!
Ons motto? Vaak is het net dat kleine beetje extra inzet dat het verschil tussen goed en uitstekend bepaalt. En dat verschil willen wij graag iedere dag met elkaar maken.
Beeld: Kronenburg en Floris Heuer
Kenmerken
- Ruim 30 jaar ervaring & expertise
- Nationaal en internationaal inzetbaar
- 7 dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar
- 100% inzetbaarheidsgarantie
Eigenschappen
- SpecialismeHospitality & promotion partners VIP Hosts & Hostesses Events en Congressen Registratie & ontvangst