Bureau voor Reuring: Liefde voor communicatie ‘in het echt’

Bewaar je inspiratie!

Log in of maak een account aan en bewaar jouw inspiratie op een Board.
Maak zoveel Boards als je wilt!

Maak een account

Vul de velden in en ga direct aan de slag met Boards!

Wachtwoord
Voornaam
Achternaam
Ik geef toestemming om mijn gegevens te gebruiken voor de Boards functionaliteiten op de event inspiration website.
×
Bureau voor Reuring - Agencies - BVR_ParkNow - Christine van Dalen

Corona-update: Bureau voor Reuring is ook hét adres voor hybride en online events. Informeer naar hun expertise en referenties!

Wil je reuring, dan bel je Reuring. Dit bureau ontwikkelt campagnes en events voor sterke merken. Ze vertellen jouw verhaal het liefst live, maar bereiken vervolgens via de krant, abri’s, socials of mailings een groter publiek. Reuringmakers zijn slim, ze weten ook met een mini-activatie grote impact te maken. En voor een groots en meeslepend evenement mag je ze altijd wakker maken!

Van het grote idee tot noeste arbeid

Eigenaresse Christine van Dalen wist precies wat ze wilde toen ze met Reuring startte. Vlijmscherpe analytische opmerkingen worden afgewisseld met enthousiaste liefdesverklaringen voor de projecten die het bureau ontwikkelt. “Ik hou van het vak en door de jaren heen heb ik een veelzijdig team kunnen formeren dat alles net iets beter kan dan ik. Strategen, concepters, producers en designers. Nu hebben we vleugels.” Het liefst wordt Bureau voor Reuring gebeld door klanten die nog niet precies weten wat ze nodig hebben. Dan kunnen ze eerst denken en dan doen. Dat past bij Reuring.

Bureau voor Reuring - Agencies - BVR_Google-DW - Christine van Dalen
Bureau voor Reuring - Agencies - BVR_Google-Nest - Christine van Dalen
Bureau voor Reuring - Agencies - BVR_FPU - Christine van Dalen
Bureau voor Reuring - Agencies - BVR_E-Fiber - Christine van Dalen

Geen ééndagsvliegen

“We werken alleen voor klanten waar we een hechte relatie mee kunnen opbouwen, zodat we ze maximaal kunnen ontzorgen. Het verlengstuk zijn, hun merk ademen, maar net genoeg afstand bewaren om met verfrissende ideeën te blijven komen.”

Dat betekent dat het werk van Reuring heel veelzijdig is, de ene dag werken ze aan een videoplatform en de andere dag aan een persevent. En ja, de klanten van Reuring zijn klinkende namen. Toch benadrukt Christine dat het team zich net zo lief inspant voor een grote multinational als voor kleinere bedrijven met behoefte aan creativiteit. “Als we maar Reuring mogen maken.”

Bureau voor Reuring - Agencies - BVR_ING - Christine van Dalen
Bureau voor Reuring - Agencies - BVR_RTL-Branddeli - Christine van Dalen
Bureau voor Reuring - Agencies - BVR_Karwei - Christine van Dalen
Bureau voor Reuring - Agencies - BVR_Youtube - Christine van Dalen

Een paar tips voor opdrachtgevers

Kenmerkend voor het bureau is het delen van kennis. “Of je een event uitbesteedt of zelf organiseert, we geven graag een paar waardevolle tips.”

  1. Wees origineel en fascineer
  2. Laat je belofte niet zien, maar laat het voelen
  3. Doe het met smaak
  4. Vertel een écht verhaal en blijf wie je bent
  5. Doe het goed of doe het niet
Bureau voor Reuring - Agencies - BVR_Brunel - Christine van Dalen
Kenmerken
  • Slim
  • Aardig
  • Eerlijk
  • Smaakvol
Eigenschappen
  • SpecialismeEventmarketing en Communicatiebureaus