BINK: No nonsense-aanpak en aangaan langdurige relaties werpen zijn vruchten af

Bewaar je inspiratie!

Log in of maak een account aan en bewaar jouw inspiratie op een Board.
Maak zoveel Boards als je wilt!

Maak een account

Vul de velden in en ga direct aan de slag met Boards!

Wachtwoord
Voornaam
Achternaam
Ik geef toestemming om mijn gegevens te gebruiken voor de Boards functionaliteiten op de event inspiration website.
×
BINK online event op laptop

Corona-update: BINK is ook hét adres voor hybride en online events. Informeer naar hun expertise en referenties!

In gesprek gaan met Bart ter Welle, eigenaar van BINK, is heel relaxt. Plezier, gemoedelijk en eigengereid zijn kernwoorden die na afloop blijven hangen en waarmee BINK het beste te omschrijven is. Het plezier door de passie voor het eventvak die aanstekelijk is. De gemoedelijkheid waarmee je je als opdrachtgever meteen welkom voelt. En de eigengereidheid die zorgt voor bijzondere concepten en producties.

Shoppingawards2020_ BBP Media_Dwain Olsem - BINK Beeld: BBP Media_Dwain Olsem
Shoppingawards2020_ BBP Media_Dwain Olsem - BINK Beeld: BBP Media_Dwain Olsem
Shoppingawards2020_ BBP Media_Dwain Olsem BINK Beeld: BBP Media_Dwain Olsem
Shoppingawards2020_ BBP Media_Dwain Olsem - BINK Beeld: BBP Media_Dwain Olsem

Die cultuur wordt door alle medewerkers omarmd, wat opdrachtgevers als erg prettig ervaren. Vanuit die werkomgeving is het bureau altijd op zoek naar een creatieve oplossing.

Een eigenschap die voortkomt uit de oorsprong van het bedrijf, toen BINK in Zuid-Frankrijk outdoorcamps produceerde. Geen bergen zien en letterlijk het avontuur opzoeken. Toen na enkele jaren de outdoortak werd verkocht en de focus op de groeiende event-aanvragen kwam te liggen, bleef de hunkering naar spanning aanwezig. “We zoeken waar het kan een beetje het randje op. We zijn niet het brave jongetje van de klas.”

Een blanco canvas of tof idee

BINK heeft een hechte en langdurige relatie met opdrachtgevers. Er heerst vertrouwen over en weer en dat betaalt zich uit in memorabele events in het umfeld van marketingcommunicatie. Daarbij is er een duidelijk onderscheid tussen twee soorten aanvragen, ongeacht het type event (meeting, incentives, citymarketing of brand activation).

De eerste is er één waarin BINK de volledige vrijheid in een briefing krijgt en zo tot een uniek concept vol toegevoegde waarde komt. Impact maken met alle onderdelen van een event; de techniek, de locatie, het decor, het programma et cetera. Maar ook het ontwikkelen van online en hybride events behoord tot de specialiteit van BINK.

Daarnaast heeft BINK in de loop van de tijd steeds vaker haar toegevoegde waarde getoond door de productie van een bestaand ‘tof idee’ op zich te nemen. Een concept bedacht door bijvoorbeeld een reclamebureau, waar BINK zijn tanden in zet om er een onvergetelijke live- of online-beleving van te maken.

BINK Unit4_studio
Virtual_Events_BINK_studio
BINK online event Unit4

Niet te formeel, wel zakelijk

Iedereen bij BINK staat geregeld met ‘de poten in de klei’. “Daar gebeurt het. Daar maken wij het verschil. Een event moet in één keer goed gaan en daarom zijn we als team sterk betrokken bij elk proces.”

Die hechte samenwerking onderling én tussen het bureau en de opdrachtgever, is wat veel organisaties waarderen. “Er moet een enorme klik zijn. Om die reden zitten we met ons bureau in de bossen. Kom lekker naar ons toe om in een inspirerende omgeving samen over het event na te denken.”

Online en hybride

BINK is niet alleen jouw live partner maar ook jouw partner voor online en hybride events. Van uitstellen is geen sprake, want juist nu is het belangrijk om elkaar te ontmoeten! Nu dat even niet vanzelfsprekend is organiseren ze graag een online evenement voor je. Dat doen ze op een professionele manier, met goed uitgewerkte scripts, professionele studio’s en partners waardoor jouw boodschap ook echt overkomt. En daarbij laten ze geen enkele kans onbenut beleving een echt onderdeel te laten zijn van je event, motiveren en inspireren dat is hun motto!

Beeld: BBP Media-Dwain Olsem

Kenmerken
  • We organiseren meetings, incentives, city marketing en brand activations
  • We zorgen voor schouderklopjes voor medewerkers en zetten bedrijf of stad opvallend op de kaart
  • We zijn een mix van enthousiasme, zakelijkheid, deskundigheid en creativiteit
  • We lanceren nieuwe producten en krijgen met onvergetelijke meetings neuzen dezelfde kant op
Eigenschappen
  • SpecialismeAdvies, Regie en technische productie, Evenementenbureau, Eventmarketing en Communicatiebureaus, Incentivebureaus, Online en hybride events